سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

حضور کوتاه رابین رایت در فیلم Wonder Woman 1984

گزارش شده است که رابین رایت (Robin Wright) بار دیگر نقشش را به عنوان ژنرال آنتیوپ (Antiope) در فیلمWonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) ایفا خواهد نمود؛ در صحنه‌ای که ملکه هیپولیتا (Hippolyta) با بازی کانی نیلسن (Connie Nielsen) نیز حضور خواهد داشت. پیتی جنکینز (Patty Jenkins) با فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) یکی از شخصیت‌های جدید و زیبا را به دنیای غیر رسمی DCEU معرفی نمود و تماشاگران را به جزیره بهشت‌گونه تمیسکیرا (Themyscira) برد و کماکان نیز در حال گشودن زوایای تازه‌ای از عالم DC بر صفحه نمایش است.

2144-87

با اینکه به نظر نمی‌رسد پرنسس دایانا (Diana) پس از ترک جزیره دوباره به آن بازگردد و بنابراین در فیلم جدید نشانی از جزیره نخواهیم دید اما طبق گزارش کمپانی Net-A-Porter، در صحنه‌ای از فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) فلش‌بکی خواهیم داشت به این جزیره و دو شخصیت مهم زندگی دایانا را بار دیگر ملاقات خواهیم کرد: مادرش و آنتیوپ؛ ژنرالی که به طور مخفیانه دایانا را آموزش داد و او را بدل به الهه‌ای جنگجو نمود. همچنین خبرگزاری این کمپانی اظهار می‌دارد که این صحنه‌ی فلش‌بک، اواخر سال جاری فیلمبرداری خواهد شد.

ممکن است این صحنه فلش‌بک یکی از موضوعات ظریف فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) را توضیح دهد: این ایده که آمازونی‌ها از مسیر اصلی خود منحرف شده‌اند و دایانا خدایی است که توسط زئوس برای تمامی اهالی آمازون به وجود آمده است. در این فیلم نشان داده شد که زئوس آمازونی‌ها را برای مبارزه جهت ایجاد صلح خلق کرد اما آن‌ها پس از تجربه بردگی، به جزیره افسانه‌ای خود عقب‌نشینی کردند. اگرچه آن‌ها در راه جنگ آموزش دیده بودند، تنها هدفشان گسترش مهارت‌های تدافعی بود و به آرس (Ares) اجازه دادند تا بر بشریت مسلط شود.

با وجود اینکه دایانا تنها کسی بود که قدرت کشتن آرس را داشت، قابل‌توجه است که مادرش هیپولیتا به هیچ‌وجه نمی‌خواست او آموزش رزمی ببیند. به‌هر‌حال، دایانا سمج‌تر از آن بود و علی‌رغم مخالفت هیپولیتا، توسط آنتیوپ آموزش دید. در ادامه و پس از شنیدن درباره جنگ جهانی اول، او شروع به انتقاد از مردمان قبیله‌اش نمود که می‌گذارند آرس دنیا را به آتش بکشاند و در نهایت کلمات دایانا به قلب‌های آن‌ها نفوذ کرد.

تاکنون اطلاعات اندکی در مورد فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) به بیرون درز کرده است اما وجود صحنه فلش‌بک می‌تواند به این معنا باشد که به احتمال زیاد هیپولیتا و آمازونی‌ها، مسائلی بیشتر از آنچه دیانا فهیمده است را از وی پنهان نموده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا