سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ترور نوآ و مینکا کلی از هم جدا می شوند.

عمارت 27.5 میلیون دلاری حالا خالی شده است و کسی در آن زندگی نمیکند.

یک منبع روز یکشنبه به People گفت که ترور مجری برنامه “The Daily Show” و  کلی بازیگر “Friday Night Lights” بعد از اینکه اوت گذشته وارد رابطه شدند، از هم جدا شدند.

به گزارش Entertainment Tonight و People ،مینکا کلی و ترور نوآ بعد از یک سال به رابطه عاشقانه خصوصیشان پایان داده اند.

  نشریه People خبر جدایی را منتشر کرد ، و منبعی به رسانه گفت که کلی و نوآ راه های جداگانه خودشان را دنبال می کنند. Entertainment Tonight جزئیات بیشتری درباره دلیل این جدایی ارائه می دهد. 

منبع Entertainment Tonight گفت: “مینکا و ترور از هم جدا شده اند.” “تعهدات کاری و شغلی آنها بسیار متفاوت است و هر دو احساس می کنند باید از هم جدا شوند.” این منبع گفت: “کلی” از زمان جدا شدن به دوستان خود متکی بوده ، به مسافرت میرفته و مشغول بوده است. این منبع افزود که دوست پسر سابق او، نوآ نیز”مشغول انجام کار خودش است و در آخر هفته ، در میهمانی با DJ Steve Aoki دیده شده و گفته که مجردی خیلی هم بد نیست!

کلی و نوآ هرگز در مورد روابطه شان به صورت علنی صحبت نکردند و یا آن را در شبکه های اجتماعیشان تأیید نکردند. اما در ژانویه ،People گزارش داد که رابطه عاشقانه آنها خیلی جدی است ، به طوری که نوآ یک خانه شش خوابه و 12 حمام در بل ایر خریده است تا در پایان دسامبر باهم در آنجا زندگی کنند.(گفته شده که ترور تمایل دارد با دوست دخترش در آن زندگی کند و مخالف ازدواج نیست).

منبع People در آن زمان گفت: “آنها برای آینده با هم برنامه ریزی می کنند و این یک رابطه بسیار پایدار است.” “آنها در طول سال گذشته وقتشان را در سواحل گذرانده اند و به عنوان زوج به دنبال مکانی در لس آنجلس بوده اند.”

در حالی که این زوج رابطه شان را خصوصی نگه داشتند و آن را علنی نکردند؛ آنها تولد سی و هفت سالگی نوآ را در ماه فوریه در لس آنجلس جشن گرفتند.

The Daily Show با نوآ، برنامه آمریکایی است که در آخر شبها و از روز دوشنبه تا چهارشنبه، از شبکهٔ کمدی سنترال پخش می‌شود. این برنامه نیم ساعته، از تاریخ ۲۱ ژوئیه ۱۹۹۶ شروع به پخش کرد و به طور منظم در شهر نیویورک فیلمبرداری میشود اما در طی شیوع ویروس کرونا از راه دور فیلمبرداری شده است.

به نظر می رسد کلی در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سومین فصل ابرقهرمانان DC است که Titans را در کانادا به نمایش می گذارد و قرار است در ماه ژوئن بعد از تاخیر به علت همه گیر ویروس کرونا به پایان برسد.

کلی و نوآ هر دو در شبکه های اجتماعی فعال بوده اند و عکس هایی از خودشان و در مورد بعد از جداییشان منتشر کرده اند. کلی برای تعطیلات در مکزیک بوده است.

دوست پسران قبلی کلی جسی ویلیامز ، درک جیتر ، کریس ایوانز و ویلمر والدراما بودند. نوآ نیز قبلا در سال 2017 با دوست دخترش جوردین تیلور رابطه داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا