سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

شاید دیو باتیستا (Dave Bautista) هرگز به Guardians Of The Galaxy 3 بازنگردد

خبر بد برای طرفداران Drax: دیو باتیستا (Dave Bautista) شاید دیگر هرگز به فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians Of The Galaxy) و دنیای سینمایی مارول بازنگردد.

Dave-Bautista-as-Drax-in-Guardians-of-the-Galaxy-Poster

براساس گزارش های منتشرشده، باتیستا کاملا مستقیم و صادقانه درباره ی دیزنی (Disney) و چگونگی اخراج جیمز گان (James Gunn) کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان توسط این کمپانی  بعد از انتشار چند توئیت بحث برانگیز صحبت کرده بود. هنگامی که مجری The British Talk Show از او درباره ی آینده ی حضور او در این فرنچایز به خصوص قسمت سومش پرسیده بود او با دفاع از کارگران این چنین پاسخ داده بود :

این یه مکالمه ی تلخ _شیرینه، نه این یک مکالمه ی تلخ_تلخه چون من به هیچ وجه از اونچه که به سر جیمر گان اومد راضی نیستم. اونا نگهبانان کهکشان رو نابود کردن. اگر بخوام با شما صادق باشم نمی دونم که دیگه میخوام با دیزنی همکاری کنم یا نه.

Dave-Bautista-Disney-Marvel-Contract-Drax-Quit-Guardians-of-the-Galaxy

کوین هارت (Kevin Hart) که به عنوان مهمان در برنامه حضور داشت به شوخی گفت: ”من نمیخوام وقتی فضا غمگین باشه اینجا باشم. پس پیشنهاد می کنم که بحث رو عوض کنیم.“

این نباید برای باتیستا یک غافلگیری باشد. او هرگز درباره ی احساساتش شرمگین نبوده است. او پس از مدت ها همکاری با دیزنی گفته بود: حقیقتا از اینکه برای ”خانه ی موش“ کار کند حالش به هم می خورد. او هعچنین در Talk Show گفت : ”من از پذیرش چیزی که حس می کنم نمی ترسم.“

او همچنین در جواب این جمله که : ” این در هالیوود اندکی غیرمعمول است “ گفته بود : ” من فکر نمی کنم هالیوودی مورد نظر شما باشم “.

همانطور که باتیستا گفت پس از اخراج گان, پیش تولید نگهبانان کهکشان که توسط یک گروه کوچک در آتلانتا در حال انجام بود متوقف شد.

شاید کناره گیری باتیستا به این دلیل برای او راحت است که کاراکتر او جزو قربانیان ضربه ناگهانی دستکش Thanos در پایان فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers Infinity War) بود.

خروج او از این فرنچایز قطعا یک کمبود بزرگ برای طرفداران خواهد بود و نگهبانان کهکشان هرگز مانند اولش نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا