سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تمدید فصل سوم سریال بازمانده از پیش تعیین‌شده (Designated Survivor) برای پخش در Netflix

سریال “بازمانده از پیش تعیین‌شده” (Designated Survivor) رسما برای فصل سوم از شبکه ABC به شبکه نتفلیکس (Netflix) نقل مکان می کند. این سریال درام سیاسی با بازی کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) ماه می گذشته توسط شبکه ABC کنسل شد، اما از همان موقع شایعاتی مبنی بر پخش ادامه سریال در شبکه نتفلیکس شنیده می شد. Neal Baer شورانر فصل سوم خواهد بود، که شامل ۱۰ قسمت می شود. Baer به پنجمین شورانری تبدیل می شود که تاکنون این وظیفه را برای این سریال برعهده گرفته است.

designatedsurvivor

در فصل جدید سریال “بازمانده از پیش تعیین‌شده”، رییس جمهور Kirkman (با بازی ساترلند) وارد بازی سیاسی سختی می شود و این سوال برایش پیش می آید که رهبر یک ملت شدن چه هزینه هایی دارد؟ این فصل درباره کمپین های سیاسی امروزی، لکه دار کردن آبروی رقبا، مناظرات، تامین هزینه کمپین و اخبار دروغین است.

ساترلند درباره تمدید سریال گفته:

خیلی خوشحالم که این موقعیت رو پیدا می کنم تا بتونم نقش رییس جمهور Kirkman رو در فصل سوم “بازمانده از پیش تعیین‌شده” هم بازی کنم، اون هم با همکاری نتفلیکس و حضور Neal Baer. به نظرم این کار به ما این اجازه رو میده تا خطوط داستانی و مشکلات و مسائل پیرامون حوزه های انتخاباتی رو عمیق تر بیان کنیم.

در کنار Baer و سازنده سریال یعنی مارک گوگنهایم (Mark Guggenheim)، همچنین ساترلند، Mark Gordon, Suzan Bymel, Simon Kinberg, Aditya Sood, Peter Noah تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. تولید فصل سوم بازمانده از پیش تعیین‌شده اواخر امسال آغاز و در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

دلیل کنسل شدن این سریال توسط شبکه ABC هزینه های زیاد تولید و ریتینگ پایین سریال بود. نجات این سریال توسط نتفلیکس دومین باری است که این شبکه یک سریال کنسل شده را برای تولید خریداری می کند. در ماه ژوئن نیز شبکه نتفلیکس سریال لوسیفر (Lucifer) را پس از کنسل شدن توسط شبکه فاکس (Fox) برای فصل چهارم سفارش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا