سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیبیوگرافیسینمای ترکی

بیوگرافی Burcu Biricik

به گزارش نسیم ورد;

Burcu Biricik یک بازیگر و مدل اهل ترکیه است که متولد 4 می 1989 در شهرستان Elmalı استان Antalya می باشد. سال 2006 در آنتالیا در یک مراسم انتخاب مدل، او بعنوان ملکه زیبایی ”Akdeniz” آک دنیز انتخاب شد.

Burcu Biricik که در دوران دبیرستان در یک فستیوال نمایش تئاتر جایزه دریافت کرده بود بعد از آن تصمیم خود را برای بازیگر شدن گرفته است. همون موقه دوره های بازیگری را در تئاتر شهر ”Bornova” گذرانده است. او در همان تئاتر بازیگری را بعنوان کارآموز شروع کرد و در نمایش هایی نظیر

İkinin Biri, Yaşlı Hanımın Ziyareti, Gözlerimi Kaparım, Vazifemi Yaparım , Yedi Kocalı Hürmüz نقش گرفته است.

burcu-biricik-27-oldu-6997052

Burcu Biricik سال 2007 در سریالی به اسم ”Maçolar” که از شبکه ”Show TV” پخش میشد در یک نقش فرعی برای اولین بار بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد. بعد از اون در یک فیلم کوتاه به اسم ”Toprağın Günlüğü” بازی کرد.

Burcu Biricik سال 2011 در یک مسابقه بازیگری به اسم ”Artiz Mektebi” به معنی مدرسه بازیگری که از شبکه D پخش میشد مشترکا با یک نفر دیگر رتبه اول را بدست آورد.

Burcu Biricik در سریال ”Muhteşem Yüzyıl” سال 2011 و در سریال ”Ustura Kemal” سال 2012 نقش های کوچکی داشت. سال 2012 در سریالی به اسم ”Düşman Kardeşler” نقشی به اسم دریا را بازی کرد. سال 2013 در سریالی به اسم ”Beni Böyle Sev” شخصیت صدا را بازی کرد.

Burcu Biricik سال 2014 نیز در در سریال پرطرفداری به اسم ”Şeref Meselesi” که برگرفته از یک سریال مافیایی ایتالیایی بود نقش کبرا را بازی کرد.

Burcu Biricik اکنون نیز در یک سریال پرطرفداری به اسم ”Hayat Şarkısı” که از سال 2015 تا کنون از شبکه D در حال پخش است نقش هولیا را بازی میکند.

burcu-biricik-yeni-dizisi-icin-ameliyati-goze-aldi-7

Burcu Biricik در این سالها سابقه بازی در چند فیلم تبلیغاتی را هم داشته که عبارتند از :

Zen Profilo در سال 2011

Biskrem در سال 2012

n11.com در سال 2013

Molped در سال 2013

Tudors Gömlek در سال 2013

eed33471-09af-4eef-a174-edbeb23e3eaf

و درمورد زندگی شخصی Burcu Biricik :

Burcu Biricik این روز ها در حال آماده شدن برای ازدواج با نامزدش Emre Yetkin است. او دوماه پیش در یک تعطیلات در سیریلانکا به Burcu Biricik پیشنهاد ازدواج داده است.

images

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا