سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریسینمای ایران

شهاب حسینی جلوی دوربین بازیگری که چند سال در زندان بود!!!

رامین پرچمی که در حوادث بعد از انتخابات ۸۸ مدتی بازداشت بود اخیرا فعالیت هنری را از سر گرفته است.

به گزارش سینماژورنالپرچمی در اواخر سال ۸۹ دستگیر شد و به زندان اوین منتقل شد و تا اواخر سال ۹۰ هم در زندان بود. او در اسفند ۹۰ آزاد شد اما این خبر را رسانه ای نکرد تا مرداد ۹۱ که خبر آزادیش را رسانه ای کرد و البته سال گذشته هم در گفتگویی تفصیلی هم از روزهای زندان گفت و هم روزهای بعد از آن.

پرچمی که بعد از مدتها ممنوع‌الفعالیت بودن در کمدی آماده اکران “فیلسوفهای احمق” هم ایفای نقش کرده است به تازگی در نقش نویسنده و تهیه کننده یک برنامه اینترنتی ظاهر شده است.

این برنامه “حاشیه در حاشیه” نام دارد که مهمان اولین قسمت آن هم شهاب حسینی است.

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در اولین قسمت از برنامه «حاشیه در حاشیه» درباره شایعات و حواشی زندگی حرفه ای و شخصی خود و همچنین چالش های پیش روی چهره ها در جامعه صحبت می کند.

«حاشیه در حاشیه» عنوان برنامه جدیدی از آپارات است که به شایعات و حواشی پیرامون زندگی هنرمندان و چهره های ورزشی می پردازد. این برنامه تلاش می کند تا چالش ها و فراز و نشیب های درگیر شدن در حواشی را از زبان چهره ها بررسی کند.

حاشیه هایی که مردم خواسته یا ناخواسته برای چهره ها ایجاد می کنند و زندگی شخصی، حرفه ای، امنیت و آرامش هنرمند یا ورزشکار را تحت الشعاع قرار می دهند.

شهاب حسینی و رامین پرچمی در "حاشیه در حاشیه"
شهاب حسینی و رامین پرچمی در “حاشیه در حاشیه”

اشکان درویشی کارگردان این برنامه اینترنتی است. تهیه کنندگی اش را خود او و رامین پرچمی برعهده دارند. نویسندگی و مدیریت پروژه را هم رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون انجام می دهد. گفتنی است برنامه «حاشیه در حاشیه» اولین فعالیت جدی رامین پرچمی بعد از دوران ممنوع الکاری این هنرمند است. اجرای این برنامه را نیز درویشی و پرچمی به طور مشترک بر عهده دارند.

این برنامه اینترنتی به زودی در سایت آپارات منتشر خواهد شد.

همچنین عوامل زیر در تهیه و تولید این برنامه مشارکت خواهند داشت:

مدیر تصویر برداری: عرفان احتشامی، دستیار کارگردان : آذین فولادوند، مشاور پروژه و مدیر امور رسانه ای: رکسانا قهقرایی، برنامه ریز: مریم گلی،تدوین: بهمن قهاری، دستیار صحنه: هدیه محمدی، عکاس: مجتبی رسولی و…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا