سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

پروژه بعدی کارگردان فیلم Vox Lux فیلم The Brutalist خواهد بود

The Brutalist پروژه جدید بردی کوربت (Brady Corbet) سرگذشت ۳۰ سال زندگی یک هنرمند یهودی مجارستانی است که به آمریکا مهاجرت می کند.

12213101

Brady Corbet کارگردان فیلم Vox Lux پروژه ی بعدی خود را اعلام کرد. Corbet دوباره با Andrew Lauren تهیه کننده ی فیلم Vox Lux در فیلم The Brutalist که فیلمی درام درباره ی ۳۰ سال از زندگی یک هنرمند یهودی مجارستانی که به آمریکا مهاجرت می کند هست همکاری می کند.

این فیلم که نویسندگی و کارگردانی  آن را Corbet بر عهده دارد زندگی یک مهاجر جوان در آمریکا را در سال ۱۹۴۷ نشان می دهد که تا قبل اینکه یک قرداد زندگیش را تغییر دهد در رنج و فقر زندگی می کند.  Andrew Lauren و D.J. Gugenheim فیلم را برای کمپانی ALP و کمپانی Three Six Zero متعلق به Brian Young تهیه می کنند.

The Brutalist سومین پروژه ی Corbet است که  کمپانی های  ALP و Three Six Zero و Bold Films و Killer Films مشترکا تهیه  کنندگی و تامین کننده ی مالی آن ها هستند. Vox Lux در جشنواره ی فیلم ونیز رونمایی شده و نماینده ی آمریکای شمالی در جشنواره ی فیلم تورنتو است. این فیلم ماجرای یک ستاره ی موسیقی پاپ و خشونت تروریستی است و ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و جود لاو (Jude Law) در آن ایفای نقش کرده اند.

Corbet اولین فیلم خود به نام کودکی یک رهبر (Childhood of a Leader) را که در سال ۲۰۱۵ برنده ی جایزه ی شیر نقره ای و بهترین کارگردانی افق نو شده بود را نیز اولین بار در ونیز رونمایی کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا