سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

بازیگر سریال گاتهام به تیم بازیگری سریال Swamp Thing اضافه شد

کریستال رید، بازیگر نقش سوفیا فالکون در سریال گاتهام (Gotham) به‌تازگی به تیم بازیگری سریال سوامپ تینگ (Swamp Thing) اضافه شد و قرار است نقش ابیگیل آرکین را ایفا کند.

 6655455221

مدتی است که مراحل اولیه‌ی تولید سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) آغاز شده و چندی پیش هم کارگردان قسمت آزمایشی یا پایلوت آن، به طور قطعی مشخص شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساعاتی پیش عنوان شد که تیم تولید این مجموعه تلویزیونی، اولین بازیگر یکی از نقش‌های اصلی را انتخاب و استخدام کرده است. براساس گزارشی که توسط سایت خبری ددلاین منتشر شده، کریستال رید قرار است نقش شخصیت اصلی زنِ داستان یعنی ابیگیل «ابی» آرکین را ایفا کند. سریال سوامپ تینگ که یکی از مجموعه‌های سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی سی به نام DC Universe به حساب می‌آید، قرار است توسط جیمز وان، تهیه کنندگی شود.

شخصیت اصلی زن داستان این سریال زیبا و مورد انتظار که روی شخصیتی تمرکز دارد که از قدرت‌های طبیعت و گیاه‌های آن اسفاده می‌کند، به این صورت توصیف شده است:

یک زن باهوش و دلسوز؛ یک احساس همدردی و دلسوزی بسیار قوی، او را در مرکز یک زندگی ترسناک و پر از تهدید واگیردار قرار می‌دهد. تمامی این اتفاقات در زادگاهش رخ می‌دهد؛ جایی که او با شیاطین احساسی و عاطفی زندگی گذشته‌اش روبه‌رو می‌شود.

کریستال رید در آثار تلویزیونی‌ای مانند Teen Wolf (تین ولف) و همچنین اثر سینمایی پاسکال لوژیه یعنی فیلم Incident in a Ghostland (حادثه‌ای در یک سرزمین ارواح) ایفای نقش کرده است. بینندگان آثار تلویزیونی اخیرا این هنرمند جوان را در نقش شخصیت سوفیا فالکون در سریال Gotham (گاتهام)، که آن هم یکی دیگر از مجموعه تلویزیونی‌های کمپانی دی سی محسوب می‌شود، مشاهده کرده‌اند. مسئولان سرویس استریم DC Universe هم در صفحه توییتری خود به کریستال رید تبریک گفتند و به نوعی مهر تایید را به روی این خبر کوبیدند.

سریال سوامپ تینگ قرار است به عنوان یک مجموعه تلویزیونی با قسمت‌های یک ساعته تولید شود. نویسنده سریال Battlestar Galactica (بتل‌استار گالکتیکا) و سریال Daredevil (دردویل) از شبکه نتفلیکس یعنی مارک ورهایدن و نویسنده فیلم It (آن) یعنی گری دابرمن در این تیم حضور دارند و قرار است در کنار یکدیگر فیلمنامه‌ی قسمت آزمایشی سریال سوامپ تینگ را بنویسند. آنها همچنین قرار است علاوه بر نویسندگی، در کنار جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن) و مایکل کلیر، تهیه کننده اجرایی این مجموعه باشند. لن وایزمن، کارگردانی قسمت آزمایشی یا پایلوت را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا