سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

بازیگر نقش لوئیس لین در کراس اور Arrowverse مشخص شد

شبکه CW بازیگر نقش لوئیس لین در کراس اور Arrowverse (اروورس) را تایید و معرفی کرده است.

 2221112

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW بازیگر نقش شخصیت لوئیس لین در کراس اور Arrowverse را معرفی کرده است. به‌تازگی تایید شده که الیزابت تالوک که با نام بیتسی نیز شناخته می‌شود و بیشتر برای بازی در سریال Grimm (گریم) شناخته شده است، قرار است نقش لوئیس لین را در کراس اور Arrowverse بازی کند. این کراس اور از پخش یک قسمت از فصل جدید سریال The Flash (فلش) در تاریخ ۹ دسامبر امسال (۱۸ آذر) آغاز خواهد شد و در شب‌های بعدی در سریال Arrow (کماندار) و سریال Supergirl (سوپرگرل) ادامه خواهد داشت.

در کراس اور Arrowverse امسال قرار است شاهد معرفی شخصیت بت‌ومن (Batwoman) باشیم که روبی رز قرار است نقش این ابرقهرمان را بازی کند. همچنین دو شخصیت سوپرمن و لوئیس لین نیز در این کراس اور حضور خواهند داشت. تالوک چهارمین بازیگری است که در دنیای تلویزیون قرار است نقش لوئیس لین را بازی کند و پیش از این نوئل نیل در سریال Adventures of Superman، اریکا دورنس در سریال Smallville (اسمالویل) و تری هچر در سریال Lois & Clark: The New Adventures of Superman این نقش را بازی کرده بودند. همچنین در حال حاضر ایمی آدامز نیز نقش لوئیس لین را در دنیای سینمایی دی سی (DC) بر عهده دارد که آینده حضور این شخصیت در آینده این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

همچنین تایلر هوچلین برای نقش آفرینی دوباره در نقش سوپرمن در کراس اور Arrowverse باز خواهد گشت. پس از این کراس اور، سریال Batwoman قرار است تولید و احتمالا در سال ۲۰۱۹ از شبکه CW منتشر شود. کرولاین درایز، نویسنده و تهیه کننده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام) و سریال Smallville، به‌عنوان شورارنر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Batwoman حضور خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا