سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

فورکان پالالی که از مدلینگ به بازیگری رسید با بازی در سریال روزی روزگارانی در چوکوروا معروفتر شد.

فورکان پالالی بازیگر نقش فکرت در سریال روزی روزگارانی در چوکوروا که از شبکه  ATV پخش می شود با بازیش در این سریال به موفقیتهایش اضافه کرد. این بازیگر متولد 1986 در قونیه است و در سال 2011 به عنوان بهترین مدل ترکیه انتخاب شد.

پالالی که در سریال راز کوچک  2010 با شخصیت آراس وارد حرفه بازیگری شد، در پروژه هایی که در آن حضور داشت پیشرفت کرد و از فرصت ها به خوبی استفاده کرد. او سپس شخصیت اونور در سریال No 309  را بازی کرد و در حال حاضر شخصیت فکرت را در سریال روزی روزگارانی در چوکوروا را بازی می کند.

فورکان پالالی با بازی بسیار واقع گرایانه شخصیت فکرت، هم در پروژه های کمدی رمانتیک موفق بود و هم  نشان داد که چقدر می تواند در سریال های درام موثر باشد. در حالی که سریال تلویزیونی روزی روزگارانی در چوکوروا به بازیگر این فرصت را داد تا استعدادهای خودش را به نمایش بگذارد، همچنین او نشان داد که در 11 سال گذشته چقدر خوب بوده است.

پالالی که دو فصله در نقش اصلی این سریال حضور دارد، سعی می کند  زمانش را بیشتر در صحنه فیلمبرداری بگذراند تا نقشش را بهتر به تصویر بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا