سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

جرج آر آر مارتین: پیش‌درآمدهای Game of Thrones ممکن است از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ سال قبل از آن روایت شوند

قبل از اینکه سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) جایزه امی بهترین سریال درام سال را ببرد (و پیتر دینکلج (Peter Dinklage) برنده جایزه بهترین نقش مکمل مرد شود)، جرج آر آر مارتین (George R. R. Martin) نویسنده سریال، درباره افکارش در مورد پایان سریال و برنامه ها برای سریال های پیش‌درآمد صحبت هایی کرد. و نه او اسمی از کتاب The Winds of Winter نبرد، پس فعلا باید قید آن را بزنید – حداقل تا زمانی که بازی تاج و تخت تمام شود.

3

مارتین در این مصاحبه گفته:

 ما قصد داشتیم ۱۱، ۱۲ یا ۱۳ فصل برای بازی تاج و تخت بسازیم، اما دیوید بنیاف (David Benioff) و دی بی وایس (D.B. Weiss) فقط حاضر بودن ۵ تا ۷ فصل از سریال بسازن. ما اونا رو راضی کردیم تا ۸ فصل بسازن اما نه بیشتر. پنج سال پیش بود که اونا می گفتن ۵ فصل و من می گفتم ۱۰ فصل و آخرش هم اونا برنده شدن، اونا هستن که دارن روی سریال کار می کنن.

مارتین همچنین درباره پیش‌درآمدهای در حال تولید صحبت هایی کرد و گفت:

پنج سریال دیگه، پنج سریال پیش‌درآمد در حال تولید هستن که در دوره های زمانی مختلفی از وستروس (Westeros) ساخته میشن – بعضی هاشون ۱۰۰ سال قبل از بازی تاج و تخت، بعضی هاشون ۵۰۰۰ سال قبل از بازی تاج و تخت.

 

این صحبت ها در راستای همان چیزی است که او در ماه ژوئن در وبلاگش گفته بود:

همه سریال های جدیدی که در حال تولید اونا هستیم، همون طور که قبلا گفتم سریال های پیش‌درآمد هستن. این سریال ها واقعا معنای واژه «پیش» رو توی کلمه پیش‌درآمد نشون میدن، چون مثل Dunk & Egg ۹۰ سال قبل بازی تاج و تخت جریان ندارن، یا اینکه ۱۰۰ سال قبل اون باشن، بلکه ۱۰۰۰۰ سال قبل از اون جریان دارن (البته اگر تاریخ شفاهی اولین مردان (First Men) درست باشد، اما استادانی در سیتادل هستند که معتقدند این تاریخ فقط ۵۰۰۰ ساله بوده)… ما یک دنیای کامل و ده ها هزار سال از تاریخ رو داریم که می تونیم باهاش هر کاری می خوایم بکنیم.

در کل اینکه این اسپین‌آف ها همگی پیش‌درآمد بوده و از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ سال در گذشته روایت می شوند. این مدت زمانی زیادی برای پوشش است، اما مارتین افسانه های زیادی در رمان های نغمه ای از آتش و یخ (A Song of Ice and Fire) ایجاد کرده (که بیشتر آن ها در سریال نادیده گرفته شده اند). ما هم ایده های خودمان را درباره داستان این پیش‌درآمدها داریم که دوست داریم از آن ها در این اسپین‌آف ها استفاده شود. شما دوست دارید داستان این پیش‌درآمدها درباره کدام دوره تاریخی وستروس باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا