سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینماسینمای جهان

اخبار : از فیلم های جدید Jamie Foxx و Allison Janney تا ساخت یک سریال ابرقهرمانی دیگر

از فیلم جدید Allison Janney می گوییم و از همکاری Jamie Foxx و Joseph Gordon-Levitt خبری برای شما داریم. داستان بازسازی فیلم  Child’s Play را می گوییم و از ساخت سریال ابرقهرمانی Stargirl صحبت خواهیم کرد. سه خبر کوتاه دیگر و در نهایت فیلم جدیدی که Andie MacDowell در آن بازی خواهد کرد.

الیسون جنی به فیلم رسوایی اخلاقی مدیر شبکه فاکس پیوست

allison-janney

یکی از پرستاره ترین پروژه های حال حاضر هالیوود، یک بازیگر برنده اسکار دیگر را نیز به جمع بازیگران خود اضافه کرد. الیسون جنی (Allison Janney) که سال قبل برای بازی در فیلم “من تونیا هستم” (I, Tonya) برنده اسکار شد، قرار است در فیلم فعلا بدون نام رسمی کمپانی آناپورنا (Annapurna) که درباره رسوایی های جنسی رئیس وقت شبکه فاکس است، بازی کند.

این فیلم که بازیگران مطرح دیگری چون نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، شارلیز ترون (Charlize Theron) و مارگو رابی (Margot Robbie) را به عنوان بازیگر در اختیار دارد، داستان واقعی مجریان زن شبکه فاکس را که برعلیه مدیر شبکه (راجر ایلز (Roger Ailes)) قیام و از وی بخاطر مسائل جنسی شکایت کردند، روایت کند.

چارلز راندولف (Charles Randolph) که پیشتر برای فیلم “رکود بزرگ” (The Big Short) برنده اسکار شده بود، فیلمنامه فیلم را نوشته است و جی روچ (Jay Roach) کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. هنوز زمان اکران فیلم، مشخص نشده است.


مشخص شدن داستان بازسازی فیلم ترسناک Child’s Play | اضافه شدن یک بازیگر دیگر

aubrey_plaza_gabriel_bateman_and_brian_tyree_henry

روز گذشته بود که خبر دادیم که آبری پلازا (Aubrey Plaza) به فیلم ترسناک جدیدی که درباره شخصیت عروسکی “چاکی” (Chucky) ساخته خواهد شد، پیوسته است و اکنون نیز متوجه شدیم که گابریل باتمن (Gabriel Bateman) بازیگری که پیشتر در فیلم ترسناک “چراغ ها خاموش” (Lights Out) بازی کرده است نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.

همچنین درحالیکه روز قبل هنوز از داستان فیلم مطمئن نشده بودیم، اکنون متوجه شدیم که داستان فیلم به مانند نخستین نسخه فیلم است. مادری مجرد (پلازا) عروسکی برای پسرش (باتمن) می خرد و به عنوان هدیه تولد به وی می دهد بدون اینکه بداند روح یک قاتل سریالی، درون این عروسک رفته است.
لازم به ذکر است که فیلمبرداری فیلم در حال حاضر در کشور کانادا در حال انجام است.


آماده باشید یا نباشید، اندی مک‌داول خواهد آمد

Andie-MacDowell

اندی مک‌داول (Andie MacDowell) که برای بازی در فیلم “روز گراندهاگ” (Groundhog Day) معروف است، به فیلم هیجانی و جدید کمپانی فاکس با نام “آماده باشی یا نه” (Ready or Not) پیوست. پیشتر سامارا ویوینگ (Samara Weaving) به این فیلم پیوسته بود. تایلر گیلیت (Tyler Gillett) و مت اپلین (Matt Oplin) کارگردانان این فیلم خواهند بود.

این فیلم داستان تازه عروسی را روایت می کند که به یک مهمونی که توسط خانواده همسرش ترتیب داده شده است می رود تا در یک بازی شرکت کند. بازی که تبدیل به یک بازی مرگبار می شود و هرکس برای نجات جانش؛ باید جان سایر افراد را بگیرد.


برک بسینجر به سریال جدید دنیا دی سی پیوست

brec-bassinger2

دختر ستاره ای (Stargirl) یکی از شخصیت های دنیای دی سی است که قرار است به زودی سریالی درباره وی ساخته شود و اکنون برک بسینگر (Brec Bassinger) به عنوان بازیگر این نقش انتخاب شده است.

دختر ستاره ای داستان دختری ساده است که مادرش مجدد ازدواج می کند. این دختر سپس متوجه می شود که ناپدری جدیدش قبلا سایدکیک (همکار) یک ابرقهرمان بوده است. با قرض گرفتن وسایل ناپدری اش، وی نیز تبدیل به یک سمبل می شود و بسیاری از افراد بخاطر وی، تبدیل به ابرقهرمان می شوند.


جیمی فاکس و جوزف گوردون لویت به فیلم جدید نتفلیکس پیوستند

joseph_gordon_levitt_and_jamie_foxx

بازیگر برنده اسکار؛ جیمی فاکس (Jamie Foxx) و نامزد دو گلدن گلوب، جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) به پروژه جدید و فعلا بدون نام شبکه نتفلیکس پیوستند. این فیلم را Ariel Schulman و Henry Joost کارگردانی خواهند کرد.

داستان فیلم درباره داروییست مخدریست که به افراد قدرت های خاصی و ابر انسانی می دهد. شخصیت اول فیلم (که هنوز بازیگر آن مشخص نیست) دختریست که برای نجات خانواده خود، مجبور به ورود به بازار این دارو می شود. لویت در نقش یک پلیس بازی می کند و فاکس نیز که خانواده اش را از دست داده است، دنبال منبع ساخت این دارو می گردد.


در پایان، سه خبر بسیار کوتاه دیگر را نیز برای شما خواهیم گفت.

آلن تودیک (Alan Tudyk) به سریال درام جدید شبکه Syfy با نام Resident Alien پیوست که داستان دکتری را روایت می کند که پس از مرگ، یک آدم فضایی به بدن وی وارد می شود و جای وی را می گیرد.

جفری اوونز (Geoffrey Owens) نیز به فیلم هیجانی “Fatale” پیوست تا همبازی هیلاری سوانک (Hilary Swank) شود. دین تایلر (Deon Taylor) کارگردان این فیلم خواهد بود. فیلم داستان مردی را روایت می کند که توسط یک پلیس زن، فریب خورده و پایش به یک پرونده قتل باز می شود.

و در نهایت کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) دستور ساخت فیلم ترسناک/هیجانی را با نام “Cobweb” صادر کرده است هرچند هنوز اطلاعات خاصی از عوامل فیلم صادر نشده اما فیلم داستان پسری ست که صداهایی از دیوار خانه می شنود و تصمیم می گیرد آنها را از درون دیوار آزاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا