سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

هری استایلز در پی حادثه تیراندازی در مدرسه تگزاس یک میلیون دلار به گروه ایمنی اسلحه اهدا کرد

هری استایلز بیشتر از اینکه فقط خواستار پایان دادن به خشونت بی‌معنای اسلحه شود، عمل می کند. او  تعهد یک میلیون دلاری به یک گروه ایمنی اسلحه داده است.

استایلز این کمک بزرگ را به صندوق حمایت از ایمنی اسلحه «Everytown for Gun»، مرکز آموزشی، تحقیقاتی و دادخواهی «Everytown for Gun Safety»، بزرگترین سازمان پیشگیری از خشونت با سلاح در آمریکا، اهدا خواهد کرد.  این پول از درآمد حاصل از تور آینده استایلز در آمریکای شمالی پس از انتشار آخرین آلبومش، خانه هری، تامین خواهد شد.

این خواننده در اینستاگرامش نوشت: “همراه با همه شما، من هم از تیراندازی های دسته جمعی اخیر در آمریکا که در مدرسه ابتدایی راب در تگزاس اتفاق افتاد، کاملاً داغون شده ام.” در تور آمریکای شمالی، ما به سازمان Everytown که برای پایان دادن به خشونت اسلحه کار می‌کنند، کمک مالی کردیم و  با به اشتراک گذاشتن آیتم‌های اکشن پیشنهادی آن‌ها  باهاشون همکاری خواهیم کرد.»

در پست اینستاگرامی همچنین اشاره شده است که “سلاح  گرم اولین علت مرگ کودکان و نوجوانان آمریکایی است.” برای کسانی که می‌خواهند درگیر شوند، می‌توانند «ACT» را به 64433 پیامک کنند تا به جنبش Everytown برای پایان دادن به خشونت اسلحه بپیوندند.

این اقدام استایلز پس از فاجعه ای در Uvalde، تگزاس، که در آن یک مرد مسلح به مدرسه ابتدایی راب یورش برد و 21 نفر از جمله 19 کودک را کشت انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا