سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله فناوری و دانش

مبلمان حیاط خود را با روشی جالب پرورش دهید!

به باغبانی علاقه دارید؟ تابه‌حال به پرورش میز و نیمکت فکر کرده‌اید؟ یک شرکت ایتالیایی مبلمان سبز طراحی کرده است که می‌توانید به آن آب‌داده و طرح موردعلاقه خود را پرورش دهید.

به گزارش نسیم ورد، ترا، یک محصول ایتالیایی  استودیو نوکلئو است که به شما این امکان را می‌دهد تا موارد موردعلاقه خودتان را در چارچوب‌های مقوایی دقیق شکل دهید. این محصول در سال ۲۰۰۰ فروخته و در سال ۲۰۰۵ متوقف شد زیرا هزینه‌ها برای محصولات خودساخته بسیار بالا بود. اکنون پس از یازده سال پروژه مجددا بازنگری شده است. استودیو و بنیان‌گذارش رابینو پیرجیورجیو به دنبال حامی در کیک استارتر هستند.

ترا یک قالب مقوایی نازک است و نسخه جدید آن حتی کوچک‌تر از نوع اصلی است تا حمل‌ونقل آن ساده‌تر باشد. پانل‌های مقوایی با لیزر بریده‌شده‌اند و طوری طراحی‌شده‌اند که راحت سرهم شوند. زمانی که قطعات سرهم شدند، خاک به آت اضافه می‌شود و خود چارچوب بذر چمن دارد. این وسیله مانند هر موجود زنده دیگری نیاز به مراقبت دارد. با آب و زمان کافی چمن رشد کرده و یک مبلمان زنده خواهید داشت. با استفاده از طرح‌های جدید، ترا حتی مبل سه نفره نیز ساخته است.

۸۲a3b227f5f293ea2cb7a01fd2c9c7ed_original

روند رشد این مبلمان برای حیاط و پاسیو بسیار ساده است. با حمایت از آن در کمپین کیک استارتر می‌توانید طرح خود را انتخاب کنید. با حدود ۱۰۰ دلار می‌توانید یک نسخه کوچک از طراحی اولیه صندلی یک نفره ترا را داشته باشید. اگر فضایی برای کل خانواده می‌خواهید باید بیش از ۸۰ دلار برای کاناپه سه نفره بپردازید.

نوکلئو در تلاش است مدل‌های مبلمان مستحکم‌تری بسازد که به‌جای هدر دادن منابع طبیعی، با آن‌ها کار کنند. در عوض واردکردن اشیای خارجی به محیط زندگی، خودتان بخشی از ایجاد آن می‌شوید. ترا چارچوب آن را فراهم می‌کند و شما مبلمان خود را در حیاط رشد می‌دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا