سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونمطالب جالب

تبدیل شدن لوکیشن فیلمبرداری سریال Game of Thrones به یک جاذبه گردشگری

Game-Of-Thrones-Sets-

اگر به سریال بی نظیر “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) علاقه داشته و امکان سفر به خارج از کشور را دارید، خبر فوق العاده ای برای شما داریم. شبکه HBO که سازنده این سریال است، اعلام کرده که به زودی، چند مورد از لوکیشن های مطرح این سریال را، تبدیل به یک جازبه گردشگری می کند تا علاقه مندان از سراسر دنیا، بتوانند با رفتن به این مکان ها، خود را در دنیای وستروس (Westeros) دریابند.

سریال “بازی تاج و تخت” ۱۰ سال است که هر ساله علاقه مندان را به مدت چند هفته وارد دنیای جذاب و خیالی وستروس می کند و آنها را با شخصیت ها و داستان فوق العاده اش، همراه می کند. در این بین لوکیشن های سریال همیشه یکی از جذابیت های سریال بوده است به حدی که کشورهایی مختلفی در دنیا که منطقی ای شبیه به یکی از لوکیشن های سریال را در کشور خود دارند، هر ساله با تبلیغات زیاد، شاهد حضور توریست های زیادی هستند که برای اینکه بتوانند خود را در دنیای وستروس تصور کنند، به آن کشور می آیند.

Winterfell

اکنون شبکه HBO با توجه به این علاقه، تصمیم گرفته چند لوکیشن مطرح خود از جمله وینترفل (Winterfell)، قلعه سیاه (Castle Black) و سرزمین پادشاهی (Kings Landing) را با طرحی بنام “میراث بازی تاج و تخت” (Game of Thrones Legacy)، تبدیل به جاذبه گردشگری کند تا علاقه منندان بتوانند در این مکان جذاب، حضور پیدا کرده و بیش از قبل، با دنیای وستروس ارتباط برقرار کنند.

gotlegacy

یکی از مدیران این شبکه در یک بیانیه و در اینباره اعلام کرد:

فوق العاده خوشحالیم که می تونیم زحمات تیم خلاق سازنده و عوامل سازنده سریال رو با حفظ این مکان ها و دعوت کردن از هواداران برای اومدن به کشور ایرلند شمالی و تجربه شخصی وستروس، مورد تقدیر قرار بدیم. مشتاق اون روز هستیم که این مکان رو افتتاح کنیم و بتونیم تجربه حضور در این لوکیشن ها رو با هواداری سریال شریک بشیم. فرصت تشکر و قدردانی از نقش بزرگ کشور ایرلند شمالی در میراثی که سریال برجا می ذاره و اشتراک گذاشتن زیبایی و فرهنگ این کشور، تاثیر بسیاری در ایجاد طرح میراث بازی تاج و تخت داشت.

 

Castle-Black

علاوه بر لوکیشن، در این مکان ها قرار است وسایل زیادی از جمله لباس های مخصوص، اسلحه ها، مدل ها و وسایل مختلف دیگر که در ساخت بزرگترین و پرهزینه ترین سریال تاریخ استفاده شده، در اختیار عموم قرار گیرد و به آنها نشان داده شود.

همچین وزیر گردشگری کشور ایرلند شمالی، نسبت به این خبر، واکنش زیر را داشت.

از شنیدن خبر طرح “میراث بازی تاج و تخت” بیش از این نمی تونیم خوشحال باشیم. در حالیکه هواداران مناظر، کوه ها و سواحل بی نظیر رو طریق این سریال تماشا کردن، فوق العاده خوشحالیم که حالا اونا میتونن شخصا و بصورت کامل، جذابیت های ایرلند شمالی رو مشاهده کنند و خودشون رو در دنیای وستروس پیدا بکنن. این طرح تاثیر بسیاری بر روی صنعت توریسم کشور ایرلند شمالی میذاره و از این خبر که توسط HBO اعلام شد، بشدت استقبال می کنیم و امیدواریم در نتیجه این طرح، به توریست های بیشتری، ورودشون به کشور زیبامون رو خوش امد بگیم.

 

لازم به ذکر است که هنوز جزئیات کامل و بیشتری از اینکه علاقه مندان به بازدید از این مکان ها، به چه چیزهای دیگری می توانند دسترسی داشته باشند، اعلام نشده است اما پیش بینی شده که این مکان در سال ۲۰۱۹ میلادی، به روی علاقه مندان باز خواهد شد.

Kings-Landing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا