سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تاریخ اکران فیلم ابرقهرمانی پرندگان شکاری (Birds of Prey)

Margot-Robbie-as-Harley-Quinn-With-Birds-of-Prey-Comic

این روزها سخت است بدانیم کدام فیلم DC واقعا اتفاق می افتد یا در حال ساخت است،‌ اما وقتی نوبت به پرندگان شکاری (Birds of Prey) می رسد، رسما می دانیم که: این فیلم با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش اصلی در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. کتی یان (Cathy Yan) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون (Christina Hodson) برعهده دارد، در حالی که استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) قصد دارد تولید فیلم را از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز کند.

همان طور که در اینجا به صورت کامل خبر دادیم، این استودیو در حال تست گرفتن از بازیگران مختلفی برای پر کردن این گروه زنان بزن بهادر در کنار هارلی کویین (Harley Quinn) با بازی مارگو رابی است. گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw بازیگر The Cloverfield Paradox)، جرنی اسمالت-بل (Jurnee Smolett-Bellبازیگر Friday Night Lights) و جنل مونی (Janelle Monae) ممکن است برای نقش قناری سیاه (Black Canary) انتخاب شوند. برای نقش Huntress (هانترس) گفته می شود مارگارت کوالی (Margaret Qualley) از سریال بازماندگان (The Leftovers)،‌ کریستین میلیوتی (Cristin Milioti نقش اصلی اپیزود USS Callister سریال آینه سیاه)‌ و بازیگر فوق العاده مستعد مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) برای این نقش تست داده اند. همچنین برای نقشRenee Montoya (رنه مونتویا) یک کارآگاه در نیروی پلیس گاتهام نیز جاستینا ماچادو (Justina Machado) بازیگر سریال One Day at a Time و رابرتا کالیندرز (Roberta Colindrez) بازیگر سریال های ویدا (Vida) و The Deuce تست داده اند.

45577

برادران وارنر همچنین به دنبال بازیگری برای نقش Cassandra Cain (کاساندرا کین) هستند،‌ اما یک نکته در این بخش وجود دارد. در حالی که این شخصیت در کامیک ها یک قاتل لال بود که زمانی هم به Batgirl (بتگرل) تبدیل شد، اما نسخه این شخصیت در فیلم پرندگان شکاری ۱۲ ساله است و سازندگان به دنبال بازیگری آسیایی برای آن هستند. همچنین همان طور که در اینجا خبر دادیم، Roman Sionis (ملقب به Black Mask) نقش منفی اصلی فیلم خواهد بود.

در ماه می، رابی که تهیه کننده فیلم نیز هست، تصورش از فیلم پرندگان شکاری را یک فیلم با ریت R توصیف کرده بود:

من این ایده رو داشتم که یک فیلم با ریت R شامل یک گروه دخترونه با حضور هارلی کویین بسازیم، چون با خودم می گفتم: خب هارلی به چند تا دوست نیاز داره. هارلی عاشق معاشرت با مردمه، پس اصلا انتظار نداشته باشید یک فیلم مستقل دربارش ساخته بشه. اون باید کنار آدمای دیگه باشه، باید توی یک گروه دخترونه باشه. من گروه های دخترونه زیادی توی سینما ندیدم، مخصوصا توی ژانر اکشن. پس از همون اول قرار بود این اتفاق بیفته.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا