سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

مراحل تولید ریبوت Charlie’s Angels آغاز شد

الیزابت بنکس، کارگردان ریبوت Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی)، با انتشار تصویری در اکانت توییتر خود، آغاز مراحل تولید این فیلم را اعلام کرد.

 445444554

الیزابت بنکس، کارگردان و یکی از نویسندگان ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی)، با انتشار تصویری در اکانت توییتر خود، به‌صورت رسمی آغاز مراحل تولید و ساخت فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز(Sony Pictures) را اعلام کرد. فیلم جدید در واقع ریبوتی از مجموعهٔ تلویزیونی درام و جنایی Charlie’s Angels که بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱ روی آنتن شبکه ABC رفت و همچنین فیلمی اکشن، کمدی و هیجانی با همین عنوان که با کارگردانی جوزف مک‌گینتی نیکول ساخته شد، خواهد بود. در آن فیلم ایفای نقش سه شخصیت اصلی داستان بر عهده کامرون دیاز، درو بری‌مور و لوسی لیو بود. فیلم جوزف مک‌گینتی نیکول با بودجهٔ ساخت ۹۰ میلیون دلاری، نزدیک ۲۶۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. در سال ۲۰۰۳ نیز دنباله این فیلم با عنوان Charlie’s Angels: Full Throttle (فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر) توسط کارگردان فیلم ابتدایی ساخته شد و همان بازیگران نیز در نقش‌های پیشین خود ظاهر شدند. با وجود فروش ۲۶۰ میلیون دلاری فیلم دوم، دیگر خبری از ساخت دنباله یا ریبوتی از این مجموعه نشد.

 

پیش‌تر در اخبار اعلام شده بود که در فیلم ریبوت Charlie’s Angels، کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا، قرار است نقش سه شخصیت فرشتگان چارلی را ایفا کنند. جی باسو، داگ میرو و کارلو برنارد به الیزابت بنکس در نوشتن فیلمنامهٔ فیلم Charlie’s Angels کمک کرده‌اند. همچنین به‌تازگی اعلام شد که پاتریک استوارت در آستانه توافق نهایی با کمپانی سونی پیکچرز برای بازی در نقش بازلی جدید در ریبوت فیلم Charlie’s Angels است. نکتهٔ جالب اینجا است که الیزابت بنکس نیز ایفاگر نقش شخصیتی به نام بازلی است و به احتمال فراوان باید شاهد رابطهٔ خانوادگی بین این دو شخصیت باشیم.

تهیه‌کنندگی فیلم ریبوت Charlie’s Angels را الیزابت بنکس و مکس هندلمن که مالکان کمپانی فیلمسازی براون‌استون (Brownstone) هستند، بر عهده خواهند داشت و الیزابت کنتیلون و داگ بلگراد از کمپانی 2.0 Entertainment، از سرمایه‌گذاران این پروژه هستند. همچنین آندرا جیانتی از کمپانی سونی پیکچرز، ناظر اجرایی پروژه خواهد بود. سونی پیکچرز اخیراً اعلام کرده است که ریبوت فیلم Charlie’s Angels که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود، اکنون قرار است با حدود دو ماه تأخیر، در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ماه ۱۳۹۸) اکران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا