سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اسرا بیلگیچ بازیگر نقش اول خاص ترین سریال دیزنی پلاس است

دیزنی پلاس، پلتفرم دیجیتالی که به سرعت وارد بازار ترکیه شده است، پخشش را از 14 ژوئن آغاز می کند. خاص ترین سریال این پلتفرم که با نام های معروف زیادی قرارداد بسته است، در سال 2023 پخش می شود که در آن به زندگی آتاتورک پرداخته خواهد شد.

مدتهاست که گفته می شود  آراس بولوت اینملی در این سریال حضور دارد. چندی پیش بر سر زبان ها افتاده بود که آیینهملی هم  وارد این سریال  شده که  نقش آتاتورک را بازی می کند. همچنین مشخص شد که سونگول اودن در سریال نقش مادر آتاتورک، زوبیده هانیم، را بازی خواهد کرد.

سارپ آککایا هم در مجموعه بازیگران این سریال حضور دارد و حتی بازیگر مشهور جهان اما واتسون هم در آن حضور خواهد داشت. در نهایت اسرا بیلگیچ هم به جمع بازیگران سریال اضافه شد. این بازیگر با سریال Kanunsuz Topraklar (اراضی بی قانون) از فاکس تی وی به روی پرده آمد.

اسرا بیلگیچ با بازی موفقش یکی از نام های مورد توجه سال های اخیر است.  بیلگیچ که پس از سریال رامو وقفه بزرگی داشت، حالا با سریالی که دیزنی پلاس اهمیت زیادی به آن می دهد و برای مشترکانش در ترکیه معنای خاصی خواهد داشت مطرح می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا