سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینماسینمای جهان

نتفلیکس ساخت فیلم‌ها و سریال‌های The Chronicles Of Narnia را تایید کرد

نتفلیکس اعلام کرد که حقوق ساخت فیلم‌ و سریال‌ براساس مجموعه The Chronicles Of Narnia را بدست آورده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس حقوق ساخت فیلم و سریال براساس مجموعه سرگذشت نارنیا (The Chronicles of Narnia) را بدست آورده است. نتفلیکس اعلام کرد که پس از توافق با کمپانی سی اس لوئیس، حقوق ساخت فیلم و سریال براساس مجموعه رمان‌های کلاسیک سرگذشت نارنیا را دریافت کرده است. این برای اولین‌بار است که تنها یک کمپانی حقوق ساخت فیلم و سریال براساس تمام هفت رمان سرگذشت نارنیا را بدست آورده است. همچنین نتفلیکس تایید کرد که مارک گوردون در ساخت این فیلم‌ها و سریال‌ها با این شبکه استریم همکاری خواهد کرد. گوردون در حال حاضر به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Narnia: The Silver Chair (نارنیا: صندلی نقره‌ای)، که آخرین فیلم این مجموعه است و سرنوشت آن اکنون مشخص نیست، حضور دارد.

مجموعه نارنیا بیشتر با رمان شیر، کمد و جادوگر (The Lion، the Witch and the Wardrobe) شناخته می‌شود که شاهد ساخت و انتشار اقتباس‌های بسیاری از جمله اقتباس سینمایی که توسط والت دیزنی ساخته و منتشر شد، بوده‌ایم. علاوه بر این، اقتباس‌های سینمایی براساس رمان‌های دیگر مجموعه نارنیا نیز که شامل شاهزاده کاسپین (Prince Caspian) و سفر کشتی سپیده‌پیما (The Voyage of the Dawn Treader)، می‌شود، نیز تولید و منتشر شده‌اند. خواهرزاده جادوگر (The Magician’s Nephew)، اسب و آدمش (The Horse and His Boy)، صندلی نقره‌ای و آخرین نبرد (The Last Battle)، دیگر رمان‌های سرگذشت نارنیا هستند که نفلیکس حقوق ساخت فیلم و سریال براساس آن‌ها را بدست آورده است.

554545445

Netflix تنها اعلام کرده که در نظر دارد تا فیلم و سریال براساس رمان‌های لوئیز تولید و منتشر کند و در حال حاضر جزئیات بیشتری از برنامه این شبکه منتشر نشده است. رقابت برای دریافت ساخت و فیلم و سریال براساس رمان‌های کلاسیک و فانتزی بسیار داغ شده است و مدتی پیش آمازون حقوق ساخت سریال براساس مجموعه ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) را بدست آورده بود. تد ساراندوس، مدیر محتوای شبکه نتفلیکس، در این رابطه گفت:

سی‌اس لوئیس مجموعه رمان‌های محبوب The Chronicles of Narnia را خلق کرد که نسل‌های مختلفی در سراسر جهان آن را مطالعه کرده‌اند. خانواده‌ها به شخصیت‌هایی مثل اسلام و تمام دنیای نارنیا دل بسته‌اند و ما هیجان زده هستیم که قرار است این مجموعه را طی سال‌های آینده به خانه‌های آن‌ها بیاوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا