سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

کریستیانو رونالدو برای دفاع از خود در برابر اتهام تجاوز جنسی، وکیل معروف ستاره های هالیوود را استخدام کرد!

کریستیانو رونالدو که اخیرا با اتهام تجاوز به کاترین مایورگا در سال 2009 در لاس وگاس روبرو شده، وکیل معروف بسیاری از افراد سرشناس جهان را استخدام کرد.

153873436449383424

کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت برای اثبات حقانیت خود در برابر اتهام تجاوزی که به او زده شده دیوید چسنوف، وکیل معروف ستاره های عرصه ورزش و هنر، را به خدمت بگیرد که به خوبی از رونالدو دفاع کند. این وکیل معروف با ورزشکاران سرشناسی مانند شکیل اونیل، مایک تایسون و آندره آغاسی کار کرده است. او همچنین وظیفه دفاع از هنرمندانی چون لئوناردو دی کاپریو، پاریس هیلتون و برونو مارس را نیز بر عهده داشته است. فوتبالیست پرتغالی که پیش از این در شبکه های اجتماعی این اتهام را رد کرده، 20 روز فرصت دارد تا به این اتهام پاسخ دهد و به همین دلیل تصمیم گرفته تا یکی از ارزشمندترین وکلای جهان را به خدمت بگیرد تا بتواند از خود به خوبی دفاع کند. بعضی رسانه ها مدعی شدند که چسنوف نه تنها از ستاره یوونتوس در برابر این اتهام دفاع می کند بلکه قصد دارد غرامتی در راستای اعاده حیثیت نیز برای رونالدو دریافت کند.

katrin2

ماجرا از این قرار است که زنی در لاس‌ وگاس مدعی شده که کریس رونالدو، ستاره‌ی دنیای فوتبال سال ۲۰۰۹ در یکی از هتل‌های این شهر به او تجاوز کرده است! این زن که «کاترین مایورکا» نام دارد بعد از ۹ سال حاضرشده هویتش را برای نشریه‌ی اشپیگل فاش کند. پرونده‌ی تجاوزِ رونالدو به “ کاترین مایورکا” در دادگاهی در ایالت نوادا تحتِ پیگیری است. کریستیانو مبلغ ۳۷۵ هزاردلار را به‌عنوان حق‌السکوت به کاترین پرداخت کرده‌ بود اما وی به‌رغم دریافت این مبلغ هنگفت؛ باز هم خواستار پیگیری مسئله‌ی تجاوز توسط وکلیش شد. البته کریستیانو اتهام تجاوز را تکذیب کرده و مدعی‌شده که با توافق طرفین این رابطه صورت گرفته درحالی که خودش در جریان تحقیقات اعتراف کرده که کاترین چند بار جواب منفی داده و خواستار پایان رابطه‌ی جنسی بوده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا