سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

بازیگر سریال «مردگان متحرک» درگذشت

 اسکات ویلسن بازیگری که برای بازی در فیلم کلاسیک «در کمال خونسردی» و سریال «مردگان متحرک» شهرت داشت، بعد از مبارزه با سرطان در سن ۷۶ سالگی درگذشت. او در سریال ترسناک پرطرفدار شبکه ای‌ام‌سی نقش هرشل را بازی می‌کرد.

44577474

مدتی پیش اعلام شد او که در فصل چهارم از «مردگان متحرک» خارج شده بود، در فصل نهم بازمی‌گردد. حالا برخی منابع می‌گویند که چند صحنه با حضور او فیلمبرداری شده و در فصل نهم دیده خواهد شد.

مهم‌ترین فیلم کارنامه او «در کمال خونسردی» بود که بر اساس رمانی به همین نام نوشته ترومن کاپوتی ساخته شد و ویلسن در ۲۴ سالگی نقش قاتلی واقعی به نام دیک هیکاک را بازی می‌کرد. این فیلم به کارگردانی ریچارد بروکس حالتی مستندوار داشت و نامزد چهار جایزه اسکار شد.

در این فیلم دیک همراه با پری اسمیت (با بازی رابرت بلیک) بعد از آزادی مشروط از زندان برای دزدی به مزرعه‌ای در کانزاس می‌روند و بعد از این که پول نقد چندانی به دست نمی‌آورند، چهار عضو خانواده کلاتر را می‌کشند. ترومن کاپوتی رمانش را بعد از مصاحبه با این دو قاتل نوشت.

ویلسن در مصاحبه‌ای در سال ۱۹۹۶ درباره بازی در این فیلم گفت: «همه بازیگران دنیای انگلیسی زبان این دو نقش را می‌خواستند، از جمله پل نیومن و استیو مک‌کویین. اما بروکس دو بازیگر ناشناخته به کار گرفت و می‌خواست به همین شکل فیلم را بسازد. با ما شبیه دو قاتل برخورد می‌کرد.»

از دیگر فیلم‌های مهم کارنامه اسکات ویلسن می‌توان به «آخرین گام‌های یک محکوم به مرگ» در کنار شأن پن و «هیولا» در کنار شارلیز ترون اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا