سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

حضور بازیگر دیگری در فصل دوم سریال Runaways تایید شد

در جریان نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، شبکه هولو و مارول حضور بازیگر دیگری در فصل دوم سریال Runaways را تایید و اعلام کردند.

 55664554

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول حضور بازیگر دیگری را در فصل دوم سریال Runaways (فراری‌ها) برای بازی در یک نقش مهم تایید و اعلام کردند. در جریان پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2018 اعلام شد که جان لوئیس کاستلانوس، بازیگر تازه‌کار به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده و قرار است نقش شخصیت توفر (Topher) را که یکی از شخصیت‌های محبوب طرفداران در دنیای کامیک Runaways است، بازی کند. شخصیت توفر قرار است شخصیت‌های اصلی داستان را که در پایان فصل اول سریال از خانه‌های خود فرار کردند، تا سطح جدیدی برای زندگی خیابانی آموزش دهد. توفر یک بازمانده است و می‌داند که چطور دل دیگران را به دست بیاورد. همچنین اولین تصویر رسمی از شخصیت توفر در فصل دوم سریال Runaways نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Old School

در دنیای کامیک، شخصیت توفر در واقع یک شخصیت شرور و منفی است که به گروه Runaways نفوذ کرده است. همچنین در ادامه مشخص می‌شود که او یک خون‌آشام است. فصل دوم سریال Runaways ادامه داستان ۶ نوجوان با قدرت‌های مختلف را روایت می‌کند که پس از کشف راز پدر و مادرهای شیطانی خود و قطع امید از آن‌ها، تصمیم به ترک خانه گرفته‌اند و حال باید یاد بگیرند که به تنهایی زندگی کنند. همانطور که آن‌ها باید به دنبال غذا، جستجو برای پناهگاه و مراقبت از یکدیگر باشند، این ۶ نوجوان باید یاد بگیرند که چه چیزی خوب و چه چیزی بد است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که سازمان The Pride را برای همیشه نابود کنند، اما یک شخص نامشخص پیامی اسرارآمیز به جونا ارسال می‌کند که ممکن است یکی از اعضای گروه Runaways باشد. در همین حال تمرکز تمامی اعضای سازمان The Pride روی پیدا کردن و بازگرداندن فرزندان خود است و جونا نیز برنامه خطرناک دیگری در ذهن دارد.

فصل دوم سریال Runaways که در ۱۳ تولید شده، در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) منتشر خواهد شد. رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر، آلگرا اکاستا، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز، اور کارادین و جولین مک‌مان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Runaways حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا