سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار بین المللپیشخوان اروپا

پلیس بلغارستان: مظنون اصلی قتل ویکتوریا مارینووا بازداشت شد

پلیس بلغارستان می گوید مظنون به تجاوز و قتل روزنامه نگار این کشور را پیدا کرده است. به گفته پلیس مردی رومانیایی با اصلیتی اوکراینی متهم اصلی قتل «ویکتوریا مارینووا» خبرنگار بلغارستانی است.

444745

جسد این روزنامه نگار تحقیقی روز شنبه در کرانه رود دانوب در شمال شهر روسه پیدا شد.

تئودور آتاناسوف، رئیس پلیس شهر «روسه» سه شنبه به خبرنگاران گفت شواهد و مدارک زیادی درباره مرد مظنون به قتل بازداشتی وجود دارد اما همچنان با قاطعیت نمی توان هویت این مظنون را تایید و نام وی را منتشرکرد.

ویکتوریا مارینووا، خبرنگار ۳۰ ساله که از تحقیقاتی درباره اتهام فساد در بودجه اتحادیه اروپا پرده برداشته بود، در اثر ضربه سنگین به سر و خفگی کشته شده است. مارینووا در برنامه‌ای تلویزیونی به کلاه‌برداری در دستگاه‌های مالی اتحادیه اروپا پرداخته بود. در این رسوایی پای بسیاری از سیاستمداران و تجار به میان کشیده شده بود.

ویکتوریا مارینووا عضو هیئت مدیره تلویزیون پرطرفدار «تی‌.وی.ان» در شمال بلغارستان بود. او سومین روزنامه‌نگاری است که ظرف یک سال گذشته در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا کشته می‌شود.

ماه اکتبر سال گذشته میلادی صدها روزنامه‌نگار بلغار در مرکز صوفیه پایتخت این کشور گرد آمدند تا اعتراض خود را به تهدیدهای معاون نخست‌وزیر این کشور نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا