سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

متیو مک کانهی آماده است تا دوباره با کیت هادسون همبازی شود.

متیو مک کانهی برنده اسکار در اکران انیمیشن کمدی جدیدش Sing 2 در  لس آنجلس روز یکشنبه با ای تی صحبت کرد و درباره چت ویدیویی که هفته گذشته با کیت هادسون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود صحبت کرد.

وقتی از او پرسیده شد که چرا از بازی با هادسون لذت می‌برد، جواب داد : ”  “کار کردن با او لذت بخشه او سرگرم کننده است، او راک اند روله.”

این زوج در سال 2003 در کمدی عاشقانه How to Lose a Guy in 10 Days همبازی شدند و سپس در سال 2008 برای فیلم کمدی Fool’s Gold مجدداً با یکدیگر همکاری کردند.

به گفته مک‌کانهی، برای اینکه یک فیلم عاشقانه خوب از آب در آید  «مرد و زن، یا هر کسی که نقش عاشقانه بازی می کنند، باید یه جور رابطه حسی  بینشان وجود داشته باشد.«و ما چند بار این کار را انجام دادیم. “و به همین دلیله که دوست داریم با یکدیگر کار کنیم.”

به همین دلیله که او می‌خواهد دوباره با هادسون در شرایط مناسب کار کند. یعنی اگر «فیلمنامه مناسب برای  یه فیلم مناسب» را پیدا کنند.

در همین حال، در انیمیشن Sing 2، مک‌کانهی دوباره نقش باستر مون را صداپیشگی می‌کند، یک کوآلای مشتاق و خوش‌بین که گروهی از خواننده‌ها را رهبری می‌کند که  یک تهیه‌کننده بزرگ  را با اجراهای روی استیجشان تحت تاثیر قرار دهند.

در انیمیشن Sing 2 که ریس ویترسپون، اسکارلت جوهانسون، تارون اگرتون، بابی کاناول، نیک آفرمن، توری کلی و هالزی هم صداپیشگی کرده اند است – در 22 دسامبر اکران می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا