سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

شبکه نتفلیکس در سه ماه گذشته ۶۵۰ ساعت محتوا منتشر کرده است

با توجه به آمار منتشر شده شبکه استریم نتفلیکس با قدرت در حال بمبارام کردن مدیای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ است. این شبکه تنها از اوایل ماه جولای تا آخر ماه سپتامبر ۶۷۶ ساعت فیلم و مجموعه تلویزیونی اورجینال منتشر کرده است. طبق گزارش منتشر شده از سوی ورایتی، نقطه عطف این موضوع در جایی مشاهده می‌شود که این شبکه چیزی حدود دوبرابر  مقدار محتوا منتشر شده بین ماه‌های جولای و سپتامبر سال ۲۰۱۷ و ۵۰ درصد بیشتر از مقدار محتوا منتشر شده از ابتدا ماه آوریل تا اواخر ژوئن سال ۲۰۱۸ محتویات منتشر کرده است. این اطلاعات و داده‌های آماری توسط شرکت Cown and Co جمع آوری و منتشر شده است.

b17dfcdd-da19-461d-b435-5a6aad1e4aea

با توجه به تاکید و پافشاری زیاد شبکه Netflix برای به‌دست آوردن تماشاگران و دنبال کنندگان بیشتر در سراسر دنیا که تا به این لحظه می‌توان چیزی حدود ۴/۳۵ میلیون نفر را تخمین زد به جواب این سوال خواهیم رسید که چرا شبکه نت فلیکس تا این حد در برنامه‌های غیر آمریکایی اورجینال از جمله مجموعه تلویزیونی آلمانی Dark و سریال هندی Sacred Games سرمایه گذاری می‌کند. نتفلیکس در حال حاظر درون یک رقابت برای تصاحب سیستم پخش استریم جهانی است و اگر بخواهیم به حقایق  و واقعیات نگاه کنیم تا به اینجای کار به خوبی عمل کرده است.

با وجود این که که کمیت همواره نمی‌تواند با با کیفیت برابری کند، نتفلیکس هنوز پر‌مخاطب ترین پلتفرم ویدیویی است که تماشاگران ترجیح می‌دهند به جای دیگر شبکه‌ها از آن استفاده کنند. شما در ادامه می‌توانید نتایج نظر سنجی شرکت Cown and Co را در رابطه با این موضوع را مشاهده کنید

  • نتفلیکس: 27%
  • کابلی: 20.2%
  • تلویزیون: 17.5%
  • یوتیوب: 11.6%
  • هولو: 5.6%
  • آمازون: 5.0%
  • کابلی پریمیوم: 4.6%
  • موارد دیگر: 8.1%

شبکه نتفلیکس در حال حاضر هنوز محتویات و برنامه‌های سرگرم کننده‌ای برای انتشار در ماه اکتبر در دست دارد که می‌توان به فصل سوم سریال Daredevil و مجموعه تلویزیونی Chilling Adventure of Sabrinaاشاره کرد. شما کاربران کدام محتوا شبکه نتفلیکس را ترجیح می‌دهید؟ نظرات و دیدگاهایتان را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا