سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

نتفلیکس اولین عکس از حضور تام هلند و رابرت پتینسون را در فیلم جدید منتشر می کند.

نتفلیکس برای فیلم درام آینده خود The Devil All The Time چهار عکس اول را رونمایی کرده است. در این عکسها ، بازیگر مرد عنکبوتی تام هالند ، رابرت پتینسون و بیل اسکارگارد ،  Michael Banks Repeta ، Jason Clarke Pet Sematary و Riley Keough هستند. 

a man sitting at a desk in front of a window: Robert Pattinson in Netflix's The Devil All The Time

این همه افراد مشهوری نیستند که در این فیلم حضور دارند. هیلی بنت ، هری مینگ ، میا گوت  ، میا واسیکوفسکا ، کریمسون پیک ،  الیزا اسکنلن و سباستین استن هم در جمع بازیگران قرار گرفتند.

طبق مصاحبه هفتگی  با کارگردان آنتونیو کامپوس ، این فیلم دارای یک “داستان چند رشته ای” است که بین پایان جنگ جهانی دوم و “آغاز دخالت آمریکا در ویتنام” اتفاق می افتد.

Bill Skarsgard sitting in a park: Netflix's The Devil All The Time

a close up of Jason Clarke et al. taking a selfie: Jason Clarke and Riley Keough in Netflix's The Devil All The Time

  هالند به EW گفت: “من واقعاً مشتاق کار با آنتونیو بودم زیرا فیلم های قبلی او که من دیده ام بسیار  بکر است.” “من حدس می زنم این یک چالش برای من هست، یک لهجه متفاوت ، بازی در نقش یک بچه روستایی ، یک فیلم دوره ای و یک کارگردان جدید.  سریال The Devil All The Time قرار است در تاریخ 16 سپتامبر 2020 در شبکه نتفلیکس پخش شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا