سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سوفیا ریچی در میان شایعات رابطه میان Bella Banos و Scott Disick، اسکات را در اینستاگرام انفالو کرد.

 

سوفیا ریچی در میان شایعات رابطه نامزد سابقش اسکات دیسیک و  بلا بانوس ، دکمه  انفالو  حساب کاربری اینستاگرام اسکات را زد !!!

این اینفلوئنسر  22 ساله ، کوریتنی کارداشیان دوست دختر  سابق دیسیک  که از دیسیک پسر Mason ، 10 ساله ، دختر Penelope ، 8 ساله و پسر Reign ، 5 ساله دارد هم انفالو کرد. 

دیسیک پنجشنبه ، اول اکتبر ، پس از بیش از یک ماه  جدایی از ریچی ، در حال ترک نوبو در مالیبو به همراه بانوس 24 ساله دیده شد. ستاره Flip It Like Disick اولین بار در سال 2017  وقتی مچ دیسیک  با این مدل در اتاق هتلی در  تعطیلات خانوادگی در کاستاریکا ، گرفته شد با این مدل مرتبط شد. این حادثه در اپیزودی از Keeping Up With the Kardashians فیلمبرداری شد.

بانوس – که در این برنامه حضور نداشت – در آن زمان به “In Touch” گفت: “در ابتدا ، اسکات فقط دوست من بود.” “اما او من را در لول دیگری شناخت. ما خیلی با هم جور هستیم. اسکات زنگ می زند و می گوید ، ‘دلم برایت تنگ شده است. می خواهم تو را ببینم. ’او همیشه مرا به هر کجا که باشد  می برد . ما وقت زیادی را با هم می گذرانیم. “

در زمان رابطه ریچی و دیسیک یک منبع  گفت: “اسکات و صوفیا واقعاً رابطه عالی داشتند ، اما از دست دادن همدیگر فعلاً مشکل بزرگی نیست.” “آنها دلتنگ یکدیگر هستند ، اما در پایان ، صوفیا یک دختر اهل  خانواده است و  اینکه خواهر و پدرش از ابتدا دیسیک را تأیید نکرده اند ، یک مشکل بزرگ برای او بوده است.”

در اواخر همان ماه ، یکی از منابع خودی  گفت که رابطه نزدیک دیسیک با کارداشیان ، 41 ساله ، عامل جدایی آنها بود. این دو نفر  از سال 2006 تا 2015  رابطه 9 ساله ای داشتند.

این منبع توضیح داد: “تنش بین کورتنی و سوفیا باعث پایان رابطه سوفیا و اسکات شد.” “سوفیا از اینکه اسکات این همه وقت را با کورتنی می گذراند عصبانی شده بود.

دیسیک  پنجشنبه ، اول اکتبر ، در  قسمتی از Keeping Up With the Kardashians  گفت او همچنان در حالی که با ریچی رابطه داشت با مشکلات سلامتی نیز دست و پنجه نرم می کرد.

او در یک اعترافی که ماهها قبل فیلمبرداری شده بود توضیح داد: “اخیراً من نرژی برای انجام هیچ کاری ندارم.” “من از خواب بیدار می شوم انگار تیر خورده ام  و نمی توانم از جام بلند بشم، مثل اینکه  دوست ندارم با نامزد خودم و بچه هایم بلند شوم و بدوم. من  انرژی ندارم نمی دانم  دارم پیر می شوم یا حالم خیلی خوب نیست اما فقط می خواهم بدانم مشکلی برایم پیش آمده است. “

E! برایش سوال بود که  آیا اسکات به ویروس کرونا مبتلا شده است یا خیر ، اما بعداً تستوسترون کم تشخیص داده شد که باعث کمبود انرژی او شده. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا