سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال Supernanny: فصل هشتم؛ سریال Jo Frost به شبکه Lifetime بازمی گردد.

Lifetime در حال آماده شدن برای پخش قسمت های جدید سریال تلویزیونی Supernanny است.  پخش قسمت های آخر فصل هشتم از اول سپتامبر آغاز می شود. 

 هفت فصل Supernanny با بازی Jo Frost ،  در شبکه  ABC ، ​​از سال 2005 تا 2011 ، قبل از کنسل شدنش ، پخش شد. Lifetime خبر ساخت مجدد این سریال را در  مارس 2019  و  پخش فصل هشتم آن در ژانویه سال 2020 اعلام کرد. 

Lifetime اطلاعات بیشتری در مورد بازگشت سریال Supernanny در یک بیانیه مطبوعاتی فاش کرد: 

او گفت: “در این روزهای سخت  وقتی خانواده ها با قرنطینه و آموزش در منزل سر و کار دارند ، والدین بیش از هر زمان دیگری درخواست کمک دارند. خوشبختانه جو فراست شبهای سه شنبه  در Lifetime  با دو قسمت جدید Supernanny در تاریخ اول سپتامبر از ساعت 8 شب تا ساعت 10 شب پخش می شود. 

جو با 30 سال تجربه و استراتژی ،  کمک می کند تا والدین با چالش های اجتماعی و رفتاری و هر چیز دیگری که سر راهشان قرار می گیرد مقابله کنند.  جو با کمک و پشتیبانی صادقانه ، مستقیم و پرورشی ، راه حل های واقعی را به والدین ارائه می دهد –  به خانواده ها با توصیه ها ، تکنیک ها و نکاتی آموزنده  کمک می کند تا تکامل یابند.

پس از پخش در تاریخ 1 سپتامبر ، در 10:00 شب ،  ادیتور مجله والدین  ، Julia Edelstein,، به جو برای یک ویژه برنامه لایو  Aftershow در این برنامه می پیوندد .

خانواده هایی که در هر قسمت نمایش داده می شوند از شهرهای مختلف کشور هستند و با موضوعات متنوعی روبرو هستند که طیفی از چالش های والدین را شامل می شود:  از سروکار داشتن با وعده های غذایی شیرین و مسائل مربوط به رژیم غذایی ، گرفته تا والدینی که در روابط خود و بچه هایشان مشکل دارند مثل وسواس در مورد استفاده از وسایل الکترونیکی و برنامه های کاری پیچیده والدین. 

شما چی فکر میکنید؟ آیا طرفدار این برنامه هستید؟ آیا به محض ورود قسمتهای جدید  Supernanny  را تماشا خواهید کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا