سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامجله سینمایی

متأسفانه ، کیانو ریوز در فیلم بیوگرافی Boy George حضور ندارد.

بوی جورج شایعاتی را مبنی بر اینکه کیانو ریوز ممکن است در بیوگرافی زندگی اش ، کارما آفتاب پرست حضور داشته باشد ایجاد کرد ، اما متأسفانه نماینده این بازیگر شایعات را رد کرد. 

این خواننده اولین بار روز سه شنبه ویدیویی را در مورد فیلمش که بازیگر دنی میز در نقش پدرش انتخاب شده ، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت . 

در این ویدئو ، بوی جورج گفت که  این فیلم تابستان امسال “در لندن و سراسر جهان” فیلمبرداری می شود و میس (1917) در نقش پدرش بازی می کند ، در حالی که “شایعاتی در مورد حضور کیانو ریوز وجود دارد.” با این حال ،  نماینده  ریوز به EW می گوید که بازیگر ماتریکس در پروژه مشارکت ندارد.

 در این ویدئو ، بوی جرج همچنین از بازیگران سراسر جهان خواسته است تا برای بازی در  در بیوگرافی اش تست دهند. 

او گفت: “ما به دنبال یک بازیگر جوان شجاع در هر جای کره زمین هستیم تا بتواند نقش زندگی او را بازی کند و این کار بسیار درخشان خواهد بود.” “من می خواهم تحت تأثیر قرار بگیرم! بنابراین در تابستان امسال شما را در صحنه سریال می بینیم.”

 ظاهرا  بوی جورج  و سوفی ترنر قادر به بستن معامله نیستند ستاره بازی تاج و تخت وقتی چند سال قبل نام او را به عنوان گزینه انتخابی احتمالی مطرح شد، جورج  پاسخ داد که سطح او برای بازی کردن در این فیلم ستاره نمادین پاپ پایینه. 

 ساخت این بیوگرافی اولین بار در سال 2019 و پس از موفقیت در پروژه های مشابه مانند Rocketman و Bohemian Rhapsody اعلام شد. فیلمنامه نوشته شده است و توسط هیچکاک و سندان: کارگردان داستان سندان ساچا گرواسی ، صاحب شرکت تولید Portobello Electric ، کارگردانی خواهد شد. این فیلم داستان آغاز کار  بوی جورج از سال 1980 و رسیدن به ستاره در کلوپ فرهنگ را دنبال می کند.

جاناتان یونگر ، رئیس مشترک هزاره رسانه ، در بیانیه ای گفت: “ما خوشحالیم که این داستان شگفت انگیز را زنده می کنیم. Boy George و Club Culture الهام بخش بسیاری از مردم بوده اند.” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا