سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

گیرمو دل تورو شخصیت پینوکیو را به دوران ظهور فاشیسم می‌برد

گیرمو دل تورو که سال گذشته برای «شکل آب» جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردانی را به دست آورد، سرانجام آرزوی خود برای ساخت فیلمی درباره پینوکیو را با ساخت یک انیمیشن موزیکال به سبک استاپ موشن برآورده می‌کند.

image_13970801299_img_20181023_174024

هالیوود ریپورتر گزارش داده که این فیلمساز مکزیکی قرار است این پروژه را برای نتفلیکس بسازد و نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود‌.

نکته جالب آن است که پینوکیوی دل تورو در دوران ظهور فاشیسم تخت حکمرانی موسولینی در ایتالیا می‌گذرد و از پاییز امسال تولید آن آغاز خواهد شد.

این نخستین تجربه کارگردانی دل تورو در حوزه انیمیشن است، هرچند که او به عنوان تهیه کننده در ساخت انیمیشن‌هایی مانند «گربه چکمه پوش»، «مگامایند» و «خیزش نگهبان‌ها» مشارکت داشته است.

دل تورو در بیانیه‌ای درباره ساخت پروژه پینوکیو گفته است: «هیچ فرم هنری مثل انیمیشن بر زندگی و کار من تاثیر نداشته و هیچ شخصیتی مثل پینوکیو با من ارتباط عمیق شخصی برقرار نکرده است.»

به گفته این کارگردان سرشناس، در داستان او پینوکیو شخصیتی معصوم با پدری بی‌توجه است و در دنیایی که آن را درک نمی‌کند، گم می‌شود. او به سفری می‌رود و به درکی عمیق و فوق‌العاده از پدرش و دنیای واقعی می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا