سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ملکه الیزابت 95 سالگی اش را با رژه Trooping the Color جشن می گیرد.

روز شنبه ، به افتخار 95 سالگی تولد ملکه در قلعه ویندزور جشن Trooping the Color را برگزار کردند این رویداد سالانه به دلیل محدودیت های مداوم COVID-19 به مراتب کوچکتر از سالهای گذشته بود. با این حال ، ملکه هنگام تماشای سربازان در حال رژه به احترامش ، لبخند عمیقی داشت.

لحظه ای که توجه ملکه را به خود جلب کرد این بود که Red Arrows ، معروف به تیم ایروباتیک نیروی هوایی سلطنتی ، با پرواز آسمان را قرمز ، سفید و آبی کردند.

از آنجا که این اولین رویداد Trooping the Color از زمان درگذشت شوهرش ، شاهزاده فیلیپ بود ، ملکه از شخص خاصی خواست تا برای جشن در کنار او باشد. امسال پسر عموی اعلیحضرت ، دوک کنت بود که به او پیوست.

Trooping of the Color رویدادی است که بیشتر از 260 سال انجام شده است. اگرچه این رویداد به دلیل COVID-19 کمتر شده بود ، اما طبق گزارش وب سایت خانواده سلطنتی ، این رویداد باشکوه شامل بیش از 1400 سرباز رژه ، 200 اسب و 400 نوازنده است.

در حالی که تولد واقعی ملکه در ماه آوریل است ، این جشن در ماه ژوئن اتفاق می افتد. منظور این است که این جشن “آرایش دقیق نظامی ، سوارکاری و نمایش در فضای باز” به مناسبت تولد اعلیحضرت باشد.

آخر هفته Trooping of the Colors دومین حضور عمومی ملکه از زمان بعد از مرگ شاهزاده فیلیپ در آوریل بود.

قبل از تماشای رژه در قلعه ویندزور ، جمعه در یک مراسم نهار خیریه ، دوشس کمبریج ، کیت میدلتون ، و دوشس کورنوال ، کامیلا پارکر بولز ، به اعلیحضرت پیوستند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا