سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel اعلام شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون پرایم تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel را تایید و اعلام کرده است. این سریال کمدی بسیار موفق توانست در جوایز امی امسال در ۶ رشته نامزد شود و در نهایت موفق شد در ۵ رشته که شامل بهترین سریال کمدی، بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال کمدی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال کمدی و بهترین کارگردانی و فیلمنامه در سریال کمدی می‌شود جایزه دریافت کند. علاوه بر موفقیت در جوایز امی، تحسین منتقدان و استقبال مشترکین آمازون، سریال The Marvelous Mrs. Maisel موفق شد در دو بخش بهترین مجموعه تلویزیونیِ کمدی یا موزیکال و بهترین بازیگر زنِ مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی، برنده جایزه گلدن گلوب نیز شود.

حال شبکه آمازون تایید کرده است که فصل دوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel در تاریخ ۵ دسامبر امسال (۱۴ آذر) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شده باشد. فصل دوم این سریال ادامه داستان و ماجراجویی میریام میج مایسل را دنبال خواهد کرد. سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای فصل سوم نیز تمدید شده است که انتظار می‌رود فصل سوم این سریال در سال آینده منتشر شود. علاوه بر این، آمازون اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

71b3bf1b-58d1-498f-bf0b-51146346783b

ریچل بروزناهان در نقش میریام میج مایسل، مایکل زیگن در نقش جوئل مایسل، الکس بورستین در نقش سوزی مایرسون، تونی شالهوب در نقش ایب وایزمن، مارین هینکل در نقش رز وایزمن، ماتیلدا سیداجز در نقش زلدا، کوین پولاک در نقش مویشی مایسل و کارولین آرون در نقش شرلی مایسل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات این سریال در دهه ۵۰ میلادی جریان دارد که میریام میج مایسل که یک زن خانه‌دار است، به یکباره استعداد خود را کشف می‌کند. ایمی شرمن پالادینو وظیفه ساخت سریال The Marvelous Mrs. Maisel را بر عهده دارد و او بیشتر فیلمنامه‌های قسمت‌های فصل اول سریال را نوشته و کارگردانی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا