سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

روپرت فرند در فیلم ترسناک Sepreation که تم اصلی آن درمورد “پدیده طلاق” است، هنرنمایی خواهد کرد

روپرت فرند (Rupert Friend) در فیلم Seperation (جدایی) به کارگردانی ویلیام برنت بل (William Brent Bell) بازی خواهد کرد.

55541

جزئیات فیلمنامه هنوز اعلام نشده است، اما داستان یک تریلر ماوراطبیعی معاصر است که عواقب وحشتناک طلاق را به نمایش می‌گذارد. این فیلم شبیه هیچ یک از فیلم‌های پیشین ساخته شده در این ژانر مانند Kramer Vs. Kramer (کریمر علیه کریمر) و The Sixth Sense And Mama نیست. نیک آمادئوس (Nick Amadeus) و جاشوا براون (Jashua Braun) فیلمنامه نویسان این فیلم بوده‌اند.

یکی از پر طرفدارترین ژانرهای امروزی فیلمسازان، بل بیشتر بخاطر دو فیلم ترسناکش، The Boy (پسر) که توسط STX منتشر شده بود و فروش جهانی ۶۴ میلیون دلاری داشت و The Devil Inside (شیطان درون)، محصول کمپانی پارامونت که با بودجه حدود یک میلیون دلاری به فروشی بالغ بر ۱۰۲ میلیون دلار رسید؛ شناخته می‌شود.

“جدایی” که فیلمبرداری خود را ماه آینده در نیویورک آغاز خواهد کرد، به واسطه بل (Bell) و در کنار جردن ییل لوین (Jordan Yale Levine) از ییل پرودز، جسی کورمن (Jesse Korman)، کلی پکورن (Clay Pecorin) از کمپانی رین میکرز و راسل گیسر (Russell Geyser) تهیه‌ و تو‌لید می‌شود. از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم می‌توان به سث پوسترناک (Seth Posternak) و دنیس رایس (Dennis Rice) اشاره کرد. جان کییس (Jon Keeyes) نیز به عنوان دستیار تهیه فیلم در این پروژه حضور دارد.

بل می‌گوید:

به محض اینکه فیلمنامه‌ی نیک و جاش را خواندم، فهمیدم که پروژه‌ی بعدیم را پیدا کردم. این فیلم ترکیبی از یک ماجرای احساسی-هیجانی خانوادگی و میخکوب شدن شما از ترس به صندلی‌تان است؛ و من فکر می‌کنم ایدهآل ترین بازیگر برای خلق چنین اثری، روپرت است؛ چراکه می‌تواند به خوبی این دو جنبه متفاوت را روی صحنه نمایس و به زندگی‌ شما بیاورد.

لوین اضافه می‌کند:

برنت یک فیلمساز با خیال پردازی بسیار بالاست و ما چندین سال است که باهن همکاری می‌کنیم. ما بسیار از این اموضوع خشنودیم که توانستیم دید منحصر به فرد او به زندگی را به صحنه نمایش بیاوریم، آن هم با بازی روپرت به عنوان نقش اصلی آن.

فرند که سابقه نامزدی امی را دارد، بیشتر برای بازی در نقش پیتر کوئین (Peter Quinn) در سریال Homeland (میهن) که از شبکه شوتایم پخش می‌شد شناخته می‌شود. فرند امسال نیز به عنوان بازیگر نقش مکمل در سه‌گانه: Death Of Stalin (مرگ استالین) به نویسندگی و کارگردانی آرماندو یانوچی (Armando Iannucci) و به تهیه‌کنندگی IFC Films، به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در سریال Strange Angel از دیوید لوری (David Lowery) که از شکه CBS پخش می‌شد و تریلرِ پل فیگ (Paul Feig) تحت عنوان A Simple Favor از لاین استیج نیز نقش آفرینی کرده است. ماه آینده، او در فیلم At Eternity’s Gate (دروازه ابدیت) به کارگردانی جولیان شنیبل (Julian Schnable) که اکران اولیه خود را فستیوال فیلم ونیز کلید زد، نقشِ مقابل ویلم دفو (Willem Dafoe) را بازی می‌کند. از دیگر همکاری‌های چشمگیر او می‌توان از بازی او در کنار میشل پیفیفر (Michelle Pfeiffer) در فیلم Cheri از استفن فریرز (Stephan Frears)، بازی در فیلم The Young Victoria (ویکتوریای جوان) از ژان-مارک والیی (Jean-Marc Vallee) به عنوان نقش مقابل امیلی بلانت (Emily Blunt) وPride & Prejudice (غرور و تعصب) از جو رایت (Joe Wright) نام برد.

خبرگزاری CCA این گزارش را از او تهیه کرده است.

بل توسط شرکای ICM به کار گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا