سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اضافه شدن بازیگر سریال Thirteen Reasons Why به جمع بازیگران فیلم Avengers 4

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده کاترین لانگفورد، بازیگر نقش هانا بیکر در سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا)، به جمع بازیگران قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) اضافه شده است. این وب‌سایت اضافه کرد که افراد نزدیک به پروژه حضور لانگفورد را در این فیلم تایید کرده‌اند و در حال حاضر صحنه‌هایی که او در آن به ایفای نقش پرداخته نیز فیلمبرداری و تولید شده است. با این حال اطلاعات بیشتری از نقش لانگفورد در فیلم Avengers 4 منتشر نشده است.

554

علاوه بر اینکه اطلاعات زیادی از نقش لانگفورد در فیلم Avengers 4 در دسترس نیست، مشخص نیست که او نقش چه شخصیتی را در فیلم بازی کرده است. لانگفورد قرار نیست در فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why بازگردد. او همچنین قرار است در سریال Cursed (نفرین شده) که سریال جدید شبکه نتفلیکس است، نیز به ایفای نقش بپردازد که این سریال توسط فرانک میلر و تام ولر در دست ساخت است. علاوه بر این فیلم Spontaneous جدیدترین فیلمی است که لانگفورد در آن به ایفای نقش پرداخته است.

پس از اکران فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) در بهار امسال و انتشار نسخه خانگی آن در تابستان، انتظار می‌رود که به‌زودی تبلیغات رسمی فیلم Avengers 4 آغاز شود. به‌تازگی مارول تایید کرده است که اولین تریلر این فیلم تا پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود نام رسمی این فیلم نیز در همان زمان اعلام شود. همچنین به نظر می‌رسد که در طول فیلم قرار است شاهد فلش‌بک‌های زیادی نیز باشیم و همچنین ممکن است شخصیت‌های جدید بسیاری نیز در فیلم Avengers 4 حضور داشته باشند.

فیلم Avengers 4 به کارگردانی برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا