سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

دختر ترامپ توسط مسافر خشمگین غافلگیر شد /عکس

دختر ترامپ در یکی از سفرهای خود توسط یک وکیل مورد اهانت قرار گرفت.

بنا به گزارش TMZ، “ایوانکا ترامپ” دختر دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور منتخب آمریکا در یکی از پروازهای اخیرش توسط یکی از مسافران کاملا غافلگیر شده است. این مسافر با نام “دن گلدشتاین” وکیل اهل منطقه بروکلین نیویورک، در حالی که فریاد می زد خطاب به وی گفت: ” پدر تو در حال نابود ساختن کشور است.” این مرد ادامه داد: ” چرا وی داخل هواپیمای ماست. او باید با هواپیمای خصوصی پرواز کند.” بنا به گفته یکی از شاهدان عینی، ” ایوانکا” با بی اعتنایی به این مرد سعی کرد با نشان دادن مداد رنگی به بچه هایش، حواس آنها را از این اتفاق پرت کند.

پرسنل هواپیمایی “جت بلو” بلافاصله این مرد را به بیرون هواپیما هدایت کردند. وی در حالی که فریاد می زد گفت:” شما مرا بخاطر اینکه عقیده ام را بیان کردم از هواپیما اخراج کردید؟!!

گفتنی است با وجود حضور اعضای سرویس امنیتی در داخل هواپیما به همراه خانواده ترامپ اما  آنها از هر گونه دخالت خودداری کردند و اجازه دادند تا پرسنل هواپیما این حادثه را مدیریت کنند. ایوانکا برای گذراندن تعطیلات آخر هفته عازم هاوایی بود.

باشگاه خبرنگاران

اخبار سیاسی, ایوانکا ترامپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا