سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال The Ranch برای فصل چهارم تمدید شد

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Ranch برای فصل چهارم تمدید شده است. نیمه اول فصل سوم این سریال کمدی و سیتکام در خرداد امسال از شبکه نت فلیکس منتشر شد و تاکنون تاریخ انتشار نیمه دوم و ۱۰ قسمت بعدی این فصل، اعلام نشده است. با این حال، شبکه نتفلیکس از تمدید سریال The Ranch برای فصل چهارم خبر داده است. مانند سه فصل گذشته، فصل چهارم این سریال نیز در ۲۰ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که این ۲۰ قسمت در دو نیمه ۱۰ قسمتی از شبکه Netflix منتشر می‌شوند. جزئیات بیشتری از جمله داستان و اتفاقات این فصل و همچنین زمان پخش آن منتشر نشده است.

545345

اشتون کوچر، دنی مسترسون، دبرا وینگر، الیشا کاتبرت و سام الیوت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Ranch حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال The Ranch داستان کالت ریگان بنت با بازی اشتون کوچر را روایت می‌کند که پس از شکست در دنبال کردن زندگی خود به‌عنوان یک فوتبالیست نیمه حرفه‌ای، به خانه بازگشته است تا کسب و کار پدرش را ادامه دهد. مسترسون نقش جیمسان فورد بنت (برادر کالت)، وینگر نقش مگی (مادر کالت)، کاتبرت نقش ابی (همسر فعلی کالت) و الیوت نقش بیو (پدر کالت) را در سریال The Ranch بر عهده دارند.

با این حال، پس از رسوایی اخلاقی مسترسون در سال گذشته، او از جمع بازیگران سریال The Ranch خارج شده است و نباید انتظار بازگشت او در فصل چهارم این سریال را داشت. پس از جدایی مسترسون، دکس شپارد به جمع بازیگران فصل سوم این سریال برای بازی در یکی از نقش‌های مهمان این سریال که قرار است در چندین قسمت آن حضور داشته باشد، اضافه شد که ممکن است او به یکی از بازیگران اصلی فصل چهارم سریال The Ranch نیز تبدیل شود. علاوه بر این سریال که از اولین سریال‌های سیتکام نتفلیکس است، سریال Fuller House (خانه فولر) و سریال One Day at a Time، دیگر سریال‌های کمدی و سیتکام نتفلیکس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا