سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اولین تصویر از فیلم Rambo V: Last Blood منتشر شد

کمپانی لاینزگیت (Lionsgate)، اولین تصویر رسمی از فیلم مورد انتظار Rambo V: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) را منتشر کرد که در این تصویر رمبوی کهنه‌کار را با کلاه کابویی می‌بینیم.

0b492268-c963-46bc-9dd2-6e2dd7b09c72

طبق خلاصه داستان فیلم Rambo V: Last Blood، جان رمبو بیشتر زمان خود را به تنهایی در مزرعهٔ خود در آریزونا سپری می‌کند؛ وی دچار اختلالات استرسی پس از ضایعات روانی فراوان شده است. در هر صورت دوران آرام وی دوام چندانی ندارد و زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیای روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. گویا باز هم جان رمبو از همان متدهای قدیمی‌اش استفاده خواهد کرد و باید منتظر فیلمی خونین و خشن باشیم. همچنین شخصیتی به‌نام کارمن دلگادو که یک خبرنگار زن است و خبرهای کارتل‌های مواد مخدر مکزیک را پوشش می‌دهد، رمبو را در این راه همراهی خواهد کرد تا خواهر ناتنی خودش را که توسط کارتل مواد مخدر مکزیک دزدیده شده است نجات دهد. نقش شخصیت کارمن دلگادو را پاز وگا ایفا می‌کند که بیشتر برای بازی فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فیلم Triage (تریاژ)، فیلم Hable con ella (با او حرف بزن)، فیلم The Spirit (روح)، فیلم Cat Run (فرار گربه) و سریال The OA (اُ.اِی) شناخته شده است.

اولین تصویر منتشر شده از فیلم Rambo V: Last Blood را در پایین مشاهده می‌کنید:

89a531ff-6431-414e-a4d7-29bf47c2976a

کارگردانی فیلم Rambo V: Last Blood را آدریان گرانبرگ برعهده دارد و مت سیرلنیک فیلمنامهٔ این فیلم را نوشته است. آوی لرنر و کوین کینگ نیز تهیه‌کنندگان فیلم جدید کمپانی لاینزگیت هستند.

کارگردانی فیلم Rambo V: Last Blood را آدریان گرانبرگ برعهده دارد و مت سیرلنیک فیلمنامهٔ این فیلم را نوشته است

کمپانی میلینیوم (Millennium) در ابتدا تصمیم داشت فیلم Rambo را ریبوت کند و قرار بود کارگردانی آن فیلم را به اریل ورومن (کارگردان فیلم‌های The Iceman و Criminal) بسپارد و همچنین برای نگارش فیلمنامه با بروکز مک‌لارن همکاری کند و تصمیم سازندگان این بود که بازیگران جدیدی را انتخاب کنند و بار دیگر فیلمی از روی رمان «اولین خون» دیوید مورل بسازند. دیوید مورل شخصیت رمبو را خلق کرده است و از روی این شخصیت محبوب چهار فیلم سینمایی ساخته شد که در تمامی آن‌ها نقش رمبو را سیلوستر استالونه ایفا می‌کرد. اولین قسمت فیلم Rambo با نام First Blood (اولین خون) در سال ۱۹۸۲ روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، دو دنباله دیگر به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ اکران شدند که فیلم Rambo: First Blood Part 2 (رمبو: اولین خون قسمت دوم) موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون دلار و فیلم Rambo III (رمبو ۳) بیش از ۱۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در سال ۲۰۰۸، فیلم Rambo اکران شد که تنها کمی بیش از ۱۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. همچنین قرار بود سریال با عنوان Rambo: New Blood (رمبو: خون تازه) توسط فاکس ساخته شود که آن پروژه نیز لغو شد. جالب اینجاست که در سال ۲۰۱۶ سیلوستر استالونه اعلام کرده بود که برای ایفای دوباره نقش شخصیت رمبو پیر شده است و توان انجام کارهای سنگین و بازی در صحنه‌های اکشن فراوان را ندارد که البته در نهایت این هنرپیشه دوست‌داشتنی ۷۲ ساله تصمیم گرفت برای آخرین بار بازی در نقشی را که خود اولین مرتبه به زیبایی ایفا کرده بود، قبول کند.

گفتنی است هنوز تاریخ اکران دقیق فیلم Rambo V: Last Blood اعلام نشده است و تنها می‌دانیم این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ روی پردهٔ سینما برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا