سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

چرا باراک اوباما اجازه داد روری فارکوهرسون، دوست مالیا در دوران قرنطینه به آنجا برود.

باراک اوباما در بیل سیمونز پادکست فاش کرد که دوست پسر انگلیسی مالیا مجبور است در اولین روزهای شیوع ویروس کرونا با آنها بماند.

باراک اوباما یک مهمان خانه اضافی برای دوران قرنطینه داشت.

این هفته ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده کمی در مورد تجربه اش در هنگام شیوع ویروس کرونا در پادکست بیل سیمونز به اشتراک گذاشت. او گفت که از وقت گذراندن با دخترانش ساشا 19 ساله و مالیا 22 ساله لذت می برد و می دید که آنها نیز از برقراری ارتباط دوباره بسیار خوشحال هستند.

این سیاستمدار توضیح داد: “این یک نعمت است زیرا آنها دوباره برگشته اند ، و آنها دوباره تو را دوست دارند و می خواهند وقتشان را با تو سپری کنند.” فکر می کنم مثل بسیاری از خانواده ها ، ماه اول را پشت سر گذاشتیم و هر شب مشغول بازی بودیم و کارهای هنری انجام می دادیم.”

وقتی که Bill در مورد دوست پسر مالیا سوال کرد ، باراک فاش کرد که چگونه روری فارکوهرسون –  دانشجوی هاروارد که از سال 2017 با او ارتباط داشته است – و با خانواده درگیر شد.

باراک گفت: “او بریتانیایی است ، جوان شگفت انگیزی است. “و من او را نمی خواستم اما او بچه خوبی است.”

با این وجود یک مشکل کوچک وجود داشت.

باراک اعتراف کرد: “Bill این برای تو تعجب آور نیست زیرا تو صاحب پسری شدی و پسرها زیاد غذا میخورند و هزینه مواد غذایی من 33 درصد افزایش یافته اس.”

در حالی که روری امسال را با اوباما می گذراند ، مالیا برای تعطیلات در 2019 در انگلیس با خانواده دوست پسرش رفت و آمد کرد.

زندگی با اوباما می تواند ترسناک باشد ، اما به نظر می رسد که روری خودش را درست در خانه آنها … و به خصوص در آشپزخانه قرنطینه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا