سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

دوست دختر جدید Hakan Sabancı معلوم شد

به گزارش نسیم ورد؛

Hakan Sabancı که در سابقه دوست دختر عوض کردن حد و مرز ندارد.

Hakan Sabancı که در ماه اکتبر از دوست دوران بچگی او Aslışah Alkoçlar که تبدیل به دوست دخترش شده بود، جدا شده بود.این رابطه یکساله به دلیل دیده شدن Hakan Sabancı با یک دختر دیگر به نام Zehra Kavas تمام شده بود.

بعد از آن هم اسمش با یک بازیگر زن دیگر به نام Didem Soydan هم آورده شده بود.

650x344-1482824123316

Hakan Sabancı بیست و پنج ساله که در ماه نوامبر اسمش با خواننده معروف ترکیه Hadise که هفت سال از او بزرگتر است در رسانه آمده بود.  همه در این مورد کنجکاو شده بودند که آیا ممکن است Hakan Sabancı با Hadise  که هفت سال از او بزرگتر است رابطه داشته باشد.

ولی همه این خبرها درمورد داشتن رابطه با Hadise  درست نبود و معلوم شد که با یک دختر مدل خارجی که در ماه نوامبر با او آشنا شده بود، رابطه دارد.

این مدل خارجی کسی نسیت جز Margo Cooper که در مراسم انتخاب دختر شایسته جهان در سال 2016 رتبه اول را بدست آورده بود.

0x0-1482824148972

Margo Cooper یک مدل بیست و سه ساله بلغاری می باشد که ماه گذشته با Hakan Sabancı آشنا شده و هفته قبل در اوکراین که Hakan Sabancı  برای تماشای بازی تیم بشیکتاش رفته بود دیده شدند.

پس از اینکه با هم دیده شدند همه خبرنگاران درمورد واکنش Hadise نسبت به این رابطه بعد از اینکه رویای داشتن رابطه خوبی با Hakan Sabancı داشت، کنجکاو شده اند.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا