سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

شبکه نتفلیکس ساخت سریال انیمیشنی The Liberator را تایید کرد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس ساخت سریال انیمیشنی جدیدی با موضوع جنگ جهانی دوم را تایید کرده است. این انیمیشن سریالی The Liberator (آزادیخواه) نام دارد و اتفاقات آن در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. سریال The Liberator داستان واقعی یک افسر ارتش آمریکایی به نام فلیکس اسپارکس و یک واحد پیاده نظام را روایت می‌کند که از ایتالیا به سمت شهر داخاو در کشور آلمان در حال حرکت هستند که ماموریت دارند تا یک اردوگاه کار اجباری را در این شهر آزاد کنند. علاوه بر این، دو تصویر مفهومی از سریال The Liberator نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

22ef2238-bd73-4b17-88a7-df53c1dcfecf

5554

شبکه Netflix برای ساخت انیمیشن The Liberator از فناوری Trioscope استفاده خواهد کرد که در این فناوری از ترکیبی از عناصر تصاویر CGI و لایو اکشن برای ساخت انیمیشن استفاده می‌شود. جب استوارت، نویسنده فیلمنامه فیلم Die Hard (جان‌سخت) و فیلم The Fugitive (فراری)، وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی را بر عهده دارد. او همچنین به‌عنوان نویسنده فیلمنامه و تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. سریال The Liberator براساس رمانی به نام The Liberator: One World War II Soldier’s 500-Day Odyssey اثر الکس کرشاو ساخته و از شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود.

سریال The Liberator در چهار قسمت ساخته خواهد شد که هنوز تاریخی برای انتشار این انیمیشن سریالی اعلام نشده است. گرزگور جانکایتیس کارگردانی تمامی قسمت‌های انیمیشن The Liberator را بر عهده خواهد داشت. او بیشتر برای ساخت جلوه‌های ویژه فیلم‌هایی چون فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) شناخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا