سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Bodyguard برای فصل دوم تمدید شد

بینندگانی که از تماشای فصل اول سریال سیاسی و هیجانی Bodyguard (بادیگارد) که محصول شبکه BBC One کشور انگلستان بود لذت بردند، منتظر ساخت و پخش فصل دوم این سریال محبوب نیز باشند. این مجموعهٔ تلویزیونی به محبوبیت بالایی در کشور انگلستان رسید و رکوردهایی زیادی را نیز کسب کرد؛ سریال Bodyguard بیشترین امتیاز را در بین سریال‌های درام کل شبکه‌های BBC به دست آورده است. قسمت ششم و پایانی این سریال در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهرماه) روی آنتن شبکه BBC One رفت و تقریباً از اوایل ماه جاری بود که از طریق سرویس استریم نتفلیکس نیز برای بینندگان سراسر دنیا به نمایش درآمد.

داستان سریال Bodyguard در مورد گروهبان پلیسی با نام دیوید باد (با نقش‌آفرینی ریچارد مدن) است. او شخصیتی دردسرساز است و از طرفی جزو نیروهای کارکشتهٔ جنگی محسوب می‌شود که البته در حال حاضر شغل بادیگاردی را انتخاب کرده است و از شخصی مهم و جنجالی در دنیای سیاست با نام جولیا مونتاگ (با نقش‌آفرینی کیلی هاوس) محافظت می‌کند. این دو از نظر شخصیتی و دیدگاهی، تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

 

با توجه به موفقیت بالای فصل ابتدایی سریال Bodyguard در نهایت سازندگان تصمیم گرفتند که این مجموعه را برای یک فصل دیگر تمدید کنند. این تصمیم در حالی گرفته شده است که اپیزود نهایی این سریال، پایانی مشخص داشت و به نظر می‌رسید کار در همینجا به پایان رسیده است. ریچارد مدن، یکی از بازیگران سریال Bodyguard در مورد ساخت و تولید فصل دوم این سریال به دیلی میل چنین گفت:

تقریباً ده روز پیش صحبتی کوتاه با جان مرکوریو (خالق سریال) داشتم و وقتی که به کشور برگردم قرار است در مورد چند ایدهٔ در نظر گرفته‌شده برای فصل دوم با هم گفتگو کنیم.
اصلاً تصمیم نداشتیم فصلی دیگر را بسازیم و نمی‌دانم، باید بگویم بسیار هیجان‌زده‌ام که جان مرکوریو چه چیزی در سر دارد، چون شخصیت دیوید باد هم چند ماهی سرش بسیار شلوغ خواهد بود! پس قرار است چه چیزی را بسازیم؟ چون داستان به گونه‌ای تمام شد که شخصیت دیوید باد گویی چند ماهی به استراحت نیاز دارد، اینکه لب ساحل بنشیند و نوشیدنی‌اش را میل کند، فکر نکنم چیزی باشد که تماشاگران علاقه‌ای به دیدنش داشته باشند. در کل ترجیح می‌دهم فصل دوم هیجان کمتری داشته باشد.

در سریال Bodyguard، بازیگران نسبتاً معروفی نیز حضور دارند که از میان آنان می‌توان به ریچارد مدن، بازیگر سریال Game of Thrones و کیلی هاوس، بازیگر فیلم High-Rise اشاره کرد. کیلی هاوس در حال حاضر مشغول بازی در چند فیلم و مینی سریال است و ریچارد مدن نیز این روزها درگیر فیلم زندگینامه‌ای Rocketman (راکتمن) سِر التون جان، خواننده، آهنگساز، و نوازندهٔ پیانو اهل انگلستان است. این اثر توسط دو کمپانی ورلد پروداکشنز (World Productions) و آی‌تی‌وی استودیو (ITV Studios) ساخته و تولید شده است.

گفتنی است هنوز تاریخ شروع به ساخت و همچنین زمان پخش فصل دوم سریال Bodyguard اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا