سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای ایران

فیلم سن پطرزبورگ 2 سال آینده ساخته خواهد شد

 

فیلم سینمایی سن پطرزبورگ ساخته‌ی بهروز افخمی و نوشته‌ی پیمان و مهراب قاسمخانی در زمان اکران به یکی از فیلم‌های مورد توجه بینندگان تبدیل شد. حال به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، حمید اعتباریان، تهیه کننده فیلم «سن پطرزبورگ» درباره قسمت دوم این فیلم صحبت‌هایی کرده است. اعتباریان که اخیرا تهیه‌کنندگی فیلم «ماساچوست» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را برعهده دارد، در ابتدای صحبت‌هایش درباره این پروژه به شرح زیر صحبت کرد:

با توجه به اینکه این روزها اکثر بازیگران یا مشغول ایفای نقش در دیگر پروژه‌ها و یا خارج از کشور هستند هنوز موفق به عقد قرارداد با بازیگران نشده‌ایم، با این وجود فیلمنامه را به چند بازیگر داده‌ایم که بخوانند و در صورت تمایل آنها به ایفای نقش، بلافاصه «ماساچوست» را در تهران کلید می‌زنیم و همه سکانس‌های آن را در تهران فیلمبرداری می‌کنیم.

او در ادامه درباره فضای «ماساچوست» گفت:

«ماساچوست» هم مانند «سن پطرزبورگ» که پیشتر تهیه کرده بودم، اثری شیرین است و قصه‌ای متفاوت و باکلاس را روایت می کند.

حمید اعتباریان در ادامه صحبت‌هایش به ساخت «سن پطرزبورگ ۲» اشاره کرد، وی گفت:

در رایزنی‌هایی که با پیمان قاسم خانی داشته‌ام، این قول را از او گرفته‌ام که بعد از عید شروع به نگارش «سن پطرزبورگ ۲» کند تا بتوانیم اواخر بهار و تابستان سال بعد این فیلم را بسازیم.

این تهیه کننده سینما در ادامه‌ی صحبت‌هایش درباره قصه‌ی «سن پطرزبورگ 2» اضافه کرد:

کارگردان هنوز مشخص نیست اما طبق صحبت‌هایی که با پیمان قاسم‌خانی کرده‌ایم، قرار است او ضمن نگارش فیلمنامه در این اثر به ایفای نقش هم بپردازد.

فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» با بازی محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، کیانوش گرامی، سروش صحت، امید روحانی، سیدابراهیم بحرالعلومی، آرش تاج، بابک برزویه، اردشیر کاظمی، یوسف قربانی، علی اصغر طبسی، مهدی دانایی مقدم، نعیمه نظام‌دوست، مجید شهریاری و امین حیایی ساخته شده بود. این فیلم سینمایی راوی قصه‌ای طنز از ماجراهای دو دزد خرده پا بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا