سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

عنوان رسمی و کامل فیلم Birds of Prey مشخص شد

درحالی که تمامی توجهات و اخبار سینمای کمیک بوک، روی فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن) تمرکز کرده‌اند، شاهد انتشار خبری جالب از فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) بودیم. این فیلم که قرار است توسط کمپانی برادران وارنر با اقتباس بر تعدادی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای ابرقهرمانی دی سی از جمله Harley Quinn (هارلی کویین)، Black Canary (بلک کانری)، Black Mask (بلک ماسک) ساخته شود قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) با یک عنوان عجیب و طولانی به روی پرده‌ها برود. مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین که قرار است برای بار دوم ایفای این نقش را بعد از فیلم Suicide Squad (جوخه خودکشی) در سال ۲۰۱۶ بر عهده بگیرد، در آخرین توییت خود عنوان فیلم را که عبارت است از Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn به اشتراک گذاشت. «پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین» عنوانی است که قرار  است برای فیلم در حال ساخت برادران وارنر استفاده شود.

جالب است بدانید انتشار این خبر با بازخورد های ضد و نقیضی روبه‌رو شد و حتی تعدادی بر این باور بودند که این فقط یک شوخی ساده است؛ اما با انتشار گزارش هالیوود ریپورتر تایید شد که به طور قطعی اسپین آف هارلی کویین با همین نام بر روی پرده خواهد رفت. فیلمنامه این اثر که به قلم کریستینا هادسون نگاشته شده است قرار است به دست کتی یان کارگردانی شود. همچنین از بایگران این فیلم می‌توان به مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزاب وینستد در نقش هانترس، جنری اسمالت در نقش قناری سیاه، الا جی باسکودر نقش کساندرا کین و ایوان مک کروگر در نقش بلک ماسک اشاره کرد.

شما در ادامه می‌توانید زمان‌بندی آثار سینمایی تایید شده دی سی کامیکس را مشاهده کنید:

  • فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) به روی پرده سینما‌ها برود.
  • فیلم شزم به کارگردانی دیوید سندبرگ که مراحل پسا تولیدش را پشت سر می‌گذرد قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.
  • فیلم پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین که در حال پیشبرد مراحل پیش تولید است قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) به نمایش گذاشته شود.
  • فیلم اختصاصی شخصیت سایبرگ برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است
  • فیلم واندر وومن 1984 به کارگردانی پتی جنکینز و بازی گل گدوت قرار است در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برای عموم به نمایش در آید.
  • فیلم فلش هم بعد از تاخیر‌های متوالی در اکران تاکنون هنوز تاریخ رسمی و قطعی برای انتشار آن اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا