اخباراخبار مشاهیر ترکی

دفنه سامیلی سکوت خود را شکست / دخترم مورد خشونت امیرجان شاهین قرار گرفته است

«درین تالو» دختر «دفنه سامیلی» توسط معشوقش مورد خشونت قرار گرفت.

سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد

دفنه سامیلی ادعاهای مبنی بر اینکه دختر 19 ساله اش «درین تالو» مورد خشونت معشوقش، امیرجان شاهین قرار گرفته است را تایید کرد.

سامیلی در بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی گفت: «خبر کتک خوردن دخترم درین تالو توسط امیرجان شاهین صحت دارد. ادعا شده است که دختر 19 ساله دفنه سامیلی درین تالو توسط معشوقش Emircan Shahin مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. سامیلی سکوت خود را در مورد این موضوع شکست. سامیلی با بیان اینکه ادعای ضرب و جرح صحت دارد، اظهارات زیر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت:

«خبر کتک خوردن دخترم درین تالو توسط امیرجان شاهین صحت دارد. من به عنوان یک مادر نگران سلامت روحی و جسمی فرزندم هستم و با این حساسیت سعی می کنیم این روند را طی کنیم.

او در ادامه بیان کرد:

خشونت از هر نوع قابل تحمل نیست. این وظیفه هر یک از ما است که با موضوع خشونت علیه زنان، کودکان و هر کس دیگری به قوی ترین شکل ممکن مبارزه کنیم. اگر ما خشونت را نادیده بگیریم و آن را تحمل کنیم و همینطور اگر آن را مطرح نکنیم، زندگی فرزندان، خواهر و برادرمان را به خطر می اندازیم.

شروع روند قانونی علیه امیرجان شاهین منوط به رضایت دخترم درین تالو است. اگر دخترم رضایت دهد شخصاً آن را دنبال خواهم کرد. درخواست من به عنوان یک مادر از عموم مردم و اصحاب رسانه این است که دخترم بدون هیچ سوال و نظری این روند را طی کند. نبایددچار فرسودگی شود، تا همه دختران و زنان معروف ما که در معرض خشونت مردان قرار دارند، بدون ترس از قربانی شدن در مطبوعات، به دنبال حقوق خود باشند. من تمام توضیحات لازم را خواهم داد. “پیشاپیش از درک شما متشکرم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا