سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

جولی اندروز در فیلم Aquaman ایفای نقش کرده است

در خبری غافلگیرکننده متوجه شدیم جولی اندروز، هنرپیشه پرآوازهٔ سینما، نقشی مهم در فیلم ابرقهرمانی Aquaman (آکوامن) خواهد داشت.

جولی اندروز، هنرپیشه، خواننده، مؤلف و کارگردان تئاتر انگلیسی، در فیلم ابرقهرمانی و مورد انتظار طرفدارانآکوامن (Aquaman) کمپانی دی‌سی حضور خواهد داشت و این خبر یکی از غافلگیرکننده‌ترین اخباری بود که در مورد این فیلم منتشر شده است و کسی انتظار حضور این بازیگر قدیمی را پس از مدت‌ها جلوی دوربین فیلمی ابرقهرمانی نداشت. البته جولی اندروز درست است که در چند سال اخیر از نقش‌آفرینی جلوی دوربین فاصله گرفته است، ولی در انیمیشن‌های زیادی صداپیشگی شخصیت‌های کارتونی معروف را بر عهده داشته است. امروز در خبری فاش شد که هنرپیشهٔ افسانه‌ای سینمای هالیوود، جولی اندروز، نقشی پنهان‌شده از رسانه‌ها در فیلم Aquaman جیمز وان دارد و در ادامهٔ مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

هشدار: خطر اسپویل بخشی از فیلم Aquaman

 .

.

فیلم Aquaman کم بازیگر معروف و پرآوازه نداشت و حال باید به لیست بازیگران نامی این فیلم ابرقهرمانی، نام جولی اندروز را نیز اضافه کرد. سایت اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) امروز در خبری فاش ساخت که جولی اندروز، بازیگر برندهٔ جایزهٔ اسکار، در نقشی شخصیتی که تا پیش از آن اشاره‌ای به حضور آن در فیلم نشده بود، بازی کرده است. جولی اندروز قرار است نقش شخصیت اسطوره‌ای با نام «کاراتن» را در فیلم Aquaman ایفا کند. این شخصیت که در هیچ کدام از کتاب‌های کمیک حضور نداشته است، بدین صورت توصیف شده است: «موجودی در اعماق دریا که کلید آرتور کری برای متحد کردن دنیای آتلانتیس و دنیای روی آب است.»

جولی اندروز در سال ۱۹۶۴ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به‌خاطر بازی در فیلم موزیکال Mary Poppins (مری پاپینز) دریافت کرد. هنرنمایی او در نقش مری پاپینز جزو ۱۰۰ شخصیت برتر تاریخ سینما توسط مجله پرومیر انتخاب شد؛ فیلمی که نسخهٔ جدید آن با نقش‌آفرینی امیلی بلانت با عنوان Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی ماه) برنامه‌ریزی شده است. سایت اینترتینمنت ویکلی همچنین در گزارش خود نوشت که جولی اندروز بازی در فیلم Mary Poppins Returns را رد کرده است و دوست نداشت تأثیر بدی روی نقشی که به امیلی بلانت سپرده شده بود، بگذارد. جالب اینجا است که این دو فیلم در فاصلهٔ چند روز از یکدیگر روی پردهٔ سینما خواهند رفت.

جولی اندروز در سال ۱۹۶۴ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به‌خاطر بازی در فیلم موزیکال Mary Poppins دریافت کرد؛ هنرنمایی او در نقش مری پاپینز جزو ۱۰۰ شخصیت برتر تاریخ سینما توسط مجله پرومیر انتخاب شد

پیتر سفران، تهیه‌کنندهٔ فیلم Aquaman در مورد انتخاب جولی اندروز برای ایفای نقش کاراتن چنین گفت:

می‌خواستیم که برای شخصیت کاراتن صداپیشه‌ای استخدام کنیم که لهجه‌ای انگلیسی داشته باشد و در مراحل پس‌تولید به‌صورت دیجیتالی روی این موضوع کار کنیم، اما بعد متوجه شدیم که جولی اندروز نیز به همکاری با این پروژه علاقمند است و همچنین گزینهٔ در دسترس است. با فهمیدن این موضوع بدون هیچ فکر کردن اضافه‌ای وی را به لیست بازیگران فیلم اضافه کردیم. چه کسی فکرش را می‌کرد که شخصیت آکوامن در کریسمس با مری پاپینز واقعی ملاقات کند؟

در مورد جولی اندروز باد بگوییم در ۲۲ اکتبر ۱۹۴۷ آغاز حرفه‌ای تکخوانی‌اش را در سالن نمایش هیپودروم در شهر لندن آغاز کرد؛ با خواندن آواز یک نفرهٔ «جسویس تیتانیا». در ۱ نوامبر ۱۹۴۸، جولی اندروز به جوان‌ترین اجراکننده‌ٔ میهمانی‌های سلطنتی در کاخ پالادیم تبدیل شد. جایی که وی با دنی کی،برادران نیکلاس و گروه کمدی جرج و برت برنارد، برای اعضای خانوادهٔ پادشاه جرج ششم اجرا کرده بود.

چندی پیش در خبری اعلام کردیم اریک دیویس، نویسندهٔ مشهور سایت Fandango در توییتی فاش کرده است که تاریخ رسمی نقدهای اولیه و همچنین نمرات نهایی فیلم Aquaman چه زمانی خواهد بود. طبق گفتهٔ اریک دیویس، نقدهای اولیه در روز دوشنبه، ۲۶ نوامبر (۵ آذر ماه) و در ساعت ۱۴ به وقت محلی منتشر خواهد شد و نمرات نهایی فیلم نیز در روز سه‌شنبه، ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر ماه) و در ساعت ۲۳ به وقت محلی منتشر می‌شود.

کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان است و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند. همچنین طبق اطلاعاتی که وب‌سایت HeroicHollywood از نمایش فیلم به آن دست یافته است، مدت زمان فیلم Aquaman حدود ۱۳۹ دقیقه یا به عبارتی دو ساعت و ۱۹ دقیقه است. پیش از این گفته می‌شد که مدت زمان این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) در حدود ۱۴۰ تا ۱۴۳ دقیقه خواهد بود.

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا،تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین ومایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود. به‌تازگی تریلر پایانی این فیلم نیز منتشر شده است. بودجه ساخت فیلم Aquaman حدود ۱۶۰ میلیون دلار اعلام شده و پیش فروش بلیت‌های این فیلم با استقبال بسیار گسترده‌ای مواجه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا