سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

فیلم برداری فصل پنجم سریال محبوب Peaky Blinders به اتمام رسید.

صفحه رسمی سریال Peaky Blinders با قرار دادن این عکس در صفحه اینستاگرام خود، رسما از به اتمام رسیدن فیلم برداری فصل پنجم این سریال را خبر داد.

سریال محبوب Peaky Blinders، با قسمت آخر فصل چهارم، بینندگان را در یک شوک ناگهانی قرار داد. قسمت آخری که از کل سریال بار دراماتیک بیشتری داشت. خانواده Shelby توانستند در نیم ساعت از پس رئیس مافیا، Luca Changretta بربیایند؛ و شخصیت اصلی داستان از یک گنگستر به یک سیاستمدار تغییر هویت داد. قسمت آخر Peaky Blinders در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ پخش شد و فصل پنجم در سال ۲۰۱۹پخش خواهد شد. البته ما قرار است بفهمیم که چه اتفاقی قرار است در فصل پنجم بیافتند.

در پایان فصل چهارم چه اتفاقاتی افتاد؟

یکی از اتفاقاتی که هواداران را ناراحت کرد، مرگ Alfie Solomons با بازی «Tom Hardy» بود. گنگستر خشن یهودی داستان ما، پس از خیانت به Tommy و فروختن او به ایتالیایی‌ها در طی یک تیراندازی با Tommyکشته شد؛ البته بعد از اینکه اعتراف کرد که سرطان دارد. سرنوشت او از پیش معلوم شده بود و ناراحت‌کننده است که دیگر او را در فصل پنجم نمی‌بینیم. همچنین ما یکی از اعضای کله‌شق و محبوبPeaky Blinders،و John Shelby را نیز در فصل پنجم نخواهیم دید.

 

Arthur Shelby نیز به مدت نیم ساعت به جهان مردگان رفته بود؛ حقه‌ای که با زیرکی اجرا شد و به‌وسیله آن توانستند، Luca Changretta را شکست دهند. Arthur Shelby مرگش تقلبی‌اش را تا درست تا زمان مناسب مخفی نگه داشت و زمانی که تامی روی زانوهای خودش در یک زیرزمین تاریک در محاصره مردانChangretta در انتظار مرگ بود، بازگشت تا بتوانند خانواده خود را از دست آن مافیای وحشی و خطرناک برهانند.درنهایت معلوم شد که تامی با مافیای بزرگ‌تری نسبت به Changretta در آمریکا ارتباط قرار کرده است که یکی از آن‌ها Al Capone است و این مردان احساس کردند که الآن زمان مناسبی برای خارج کردن یک رقیب از صحنه است. شاید بهترین بخش سریال، پایان آن بود؛ جایی بود که Tommy به عنوان نماینده حزب کارگر از بیرمنگام به مجلس نمایندگان انگلیس راه پیدا کرد، به همراه دو معشوقه و فرزند جدیدش؛ چه کسی این پایان را یک پایان خوش نمی‌داند؟

 

ما چه چیز درباره فصل پنج پیکی بلایندرز میدانیم؟

بعد از پایان فصل چهارم، BBC تائید کرد که فصل پنجم در سال ۲۰۱۹ بازخواهد گشت؛ متأسفانه اخبار دیگری درباره زمان دقیق‌تر آن وجود ندارد. فیلم‌برداری فصل چهارم در ماه مارس شروع شد و آن فصل در ماه نوامبر پخش شد. میدانیم که فیلم‌برداری فصل پنجم، پاییز امسال شروع می‌شود، پس تابستان آینده زمان مناسبی برای پخش فصل پنجم خواهد بود. یک نکته دیگر که رسماً تائید شده است این است که سریال از شبکه BBC2 به BBC1 منتقل می‌شود.

Charlotte Moore، مدیر BBC دراین‌باره گفته است:

«Peaky Blinders یک سریال درام در سطح جهانی است و زمان آن رسیده که به بزرگ‌ترین شبکه تلویزیونی بریتانیا منتقل شود. داستان‌گویی معرکه «Steven Knight»، بسیار معتبر و راضی‌کننده است و ما این فرصت را به وجود می‌آوریم که بینندگان بسیار بیشتری از این سریال لذت ببرند. بینندگان جوان از فصل چهارم استقبال بسیار زیادی کرده‌اند و ما انتظار بازخوردی بهتر از این فصل نداشتیم. این انتقال همچنین به اتاق فکر خلاق BBC2 این فرصت را می‌دهد که بر روی یک درام جدید کار کنند.»

Steven Knight در مورد فصل پنجم Peaky Blinders سریال  گفته است:

«داستان Peaky Blinders در اواخر دهه ۱۹۲۰ و اوایل دهه ۳۰ و همزمان با بحران بریتانیا و اروپا آغاز می‌شود که زندگی خانواده Shelby رنگ سیاسی به خود گرفته است. Tommy Shelby در این فصل با شیطانی‌ترین و تاریک‌ترین نیرویی که تا به امروز و در تمام عمر خود دیده، مواجه است.»

با اینکه در ابتدا عنوان شده بود فصل پنجم احتمالا فصل پایانی سریال Peaky Blinders خواهد بود، اماSteven Knight اوایل امسال از برنامه های خود در مورد فصل ششم و هفتم سریال خبر داد.

چه کسانی در فصل پنجم بازی خواهند کرد؟

مسلماً Joe Cole در نقش John Shelby را در فصل پنجم نخواهیم دید، البته این موضوع توسط خود بازیگر یا افراد دیگر تائید یا رد نشده است. درنتیجه، ستاره‌های سریال،Cillian Murphy در نقش (Tommy Shelby) و Helen McCrory در نقش (Polly Grey) و Paul Anderson در نقش (Arthur Shelby) و Sophie Rundle در نقش (Ada Shelby/Thorne) و Finn Cole در نقش (Michael Grey) خواهند بود. شخصیت‌های مکمل مانند، Natasha O’Keeffe در نقش (Lizzie Starke) احتمالاً در فصل پنجم حضور خواهند داشت. پس از اشاره به Al Capone در قسمت نهایی فصل چهار، شاید در آینده Shelby ها با وی از نزدیک ملاقات کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا