سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تصویر جدیدی از ریبوت فیلم Hellboy منتشر شد

مجله امپایر تصویر جدیدی از ریبوت فیلم Hellboy منتشر کرده که در آن شاهد دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی هستیم.

در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) نمایش داده شد و مدت کوتاهی بعد این تریلر توسط طرفداران فاش شد، اما این تریلر تا به امروز به طور رسمی منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر رسمی جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. مجله امپایر در شماره جدید خود تصویر جدیدی از ریبوت فیلم Hellboy را منتشر کرده است که این تصویر ظاهر بسیار بهتر و کامل‌تری را از پسر جهنمی به ما ارائه می‌کند. دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، نقش هل بوی را در فیلم Hellboy بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نیل مارشال، کارگردان فیلم The Descent (نزول) و دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تحت)، کارگردانی ریبوت فیلم Hellboy را بر عهده داشته است. او در مصاحبه با امپایر گفت که این فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) تولید شده است و نسبت به دو اقتباس اول وفادارتر به کامیک‌های مایک میگنولا، خشن‌تر و خونین‌بارتر خواهد بود. مارشال گفت:

زمانی که شما قرار است به منبع اقتباس اولیه باز گردید، همیشه شک در مورد آن وجود داشته است. این فیلم قرار است خشن‌تر و خونین‌بارتر از دو اقتباس قبلی باشد و ما نمی‌خواستیم که خودمان را به‌خاطر مسائل بیمار گونه‌ منبع اصلی محدود کنیم.

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیمدر نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، توماس هیدن چرچ در نقش لابستر جانسون، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Hellboy قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا