سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Preacher برای فصل چهارم تمدید شد

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، شبکه AMC از تمدید سریال Preacher (پریچر) برای فصل چهارم خبر داد.

پخش فصل سوم سریال Preacher از تیر ماه امسال از شبکه AMC آغاز شد و تا اواسط تابستان نیز ادامه داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پریچر رسما برای فصل چهارم تمدید شده است. شبکه AMC ضمن اعلام این خبر و تایید بازگشت جسی، تولیپ و کسدی، اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال از اوایل سال ۲۰۱۹ در کشور استرالیا آغاز خواهد شد. دیوید مدن، رئیس برنامه‌های شبکه AMC در رابطه با تمدید این سریال برای فصل چهارم گفت:

سریال Preacher شباهتی به هیچ یک از سریال‌های دیگر تلویزیون ندارد. جسی، تولیپ و کسدی دارای یک گروه از طرفداران پرشور هستند که ماجراجویی‌های آن‌ها را دنبال می‌کنند و زمان گران‌بهای خود را به تماشای سه فصل اول سریال اختصاص داده‌اند. ما از شرکای خود در سونی و سث، ایوان و سم برای اینکه این سریال را خلق کرده‌اند تشکر می‌کنیم و ما خوشحال هستیم که این سریال برای فصل چهارم تمدید شده است. مانند تمامی طرفداران پرشور سریال Preacher، ما نیز نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم که فصل چهارم قرار است به کجا سفر کنیم و شاهد چه اتفاقاتی باشیم.

 

دومینیک کوپر در نقش جسی کاستر، جو گیلگان در نقش کسدی، روث نگا در نقش تولیپ اهیر، پیپ تورنسدر نقش هر استار، نوآ تیلور در نقش آدولف هیتلر، گراهام مک‌تاویش در نقش سینت او کیلرز، جولی آن امریدر نقش لارا فیدراستون و ایان کالتای در نقش Arseface از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Preacher باز خواهند گشت. این سریال براساس کمیکی به همین نام اثر گارث انیس و استیو دیلونتولید و منتشر می‌شود. وظیفه ساخت و تولید فصل چهارم سریال Preacher، مانند سه فصل اول بر عهده سث روگن و ایوان گلدبرگ بوده است.

سریال Preacher داستان جسی کاستر، کسدی و تولیپ اهیر را روایت می‌کند که شهر انویل را برای پیدا کردن خدای واقعی ترک کردند و وارد یک سفر جاده‌ای و خطرناک شدند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال پریچر منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که در فصل چهارم این سریال باید شاهد نبرد نهایی هر استار با جسی کاستر باشیم. همچنین انتظار می‌رود که فصل چهارم سریال Preacher مانند فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا