سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

انتخاب تهیه‌کننده‌ی سریال The Americans به عنوان شورانر سریال پیش‌درآمد Rogue One

اگر ایده‌ی سریالی در دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» با بازی دیه‌گو لونا (Diego Luna) در نقش کاسین اندور برای سرویس استریم دیزنی یعنی دیزنی پلاس (+Disney) هنوز شما را هیجان‌زده نکرده است، خبر جدید درباره‌ی این سریال باعث می‌شود طرفداران سریال The Americans «آمریکایی‌ها» به شدت چشم انتظار آن باشند. کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال «آمریکایی‌ها» یعنی استیون شیف (Stephen Schiff) را به عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال لایو اکشن پیش‌درآمد Rogue One «روگ وان» انتخاب کرده است، که ماجراهای جاسوس یاغی طی سال‌های منجر به وقایع فیلم «روگ وان» را روایت می‌کند.

شیف در ابتدای فصل دوم به سریال «آمریکایی‌ها» پیوست و تا پایان سریال آن را همراهی کرد، و در میانه‌ی راه به جایگاه تهیه‌کننده اجرایی هم رسید. او به عنوان عضوی از تیم تهیه‌کنندگان این سریال دو نامزدی جایزه امی دریافت کرد. شیف به عنوان نویسنده، کارش را با فیلم آغاز کرد و در نویسندگی فیلم‌نامه‌ی Wall Street: Money Never Sleeps «وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد» نقش داشت.

لوکاس فیلم این سریال با حضور کاسیان اندور را اوایل ماه گذشته معرفی کرد، و قول داد این سریال جاسوسی مهیج، داستان‌هایی پر از ماموریت‌های جاسوسی و خطرناک را دنبال کند،‌ تا امید را به کهکشانی که در اختیار یک امپراطوری ظالم افتاده برگرداند. هم‌اکنون چند نویسنده برای نوشتن فیلم‌نامه‌ استخدام شده‌اند. تولید این سریال سال آینده آغاز می‌شود.

لونا هنگام معرفی سریال گفت:

بازگشت به دنیای جنگ ستارگان برای من خیلی خاص و ویژه است. خاطرات زیادی از کار فوق‌العاده‌ای که انجام دادیم و دوست‌هایی که طی آن پروژه پیدا کردم به یاد دارم. حالا ماجراجویی شگفت انگیزی پیش روی ماست، و فرمت سریالی به ما اجازه می‌دهد داستان این شخصیت را بیش از پیش بررسی کنیم.

سریال پیش‌درآمد Rogue One که هنوز عنوانی ندارد، دومین سریال لایو اکشن دنیای جنگ ستارگان است که لوکاس فیلم برای پخش در سرویس دیزنی پلاس آماده می‌کند، که اولین آن‌ها The Mandalorian «ماندالوریان» ساخته‌ی جان فاورو (Jon Favreau) است. آن سریال هم در حال حاضر در دست تولید است و قرار است افرادی مثل تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) و دیو فیلونی (Dave Filloni) قسمت‌هایی از آن را کارگردانی کنند. پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و نیک نولتی (Nick Nolte) در آن سریال نقش آفرینی می‌کنند.

هنوز تاریخ پخشی برای هیچ‌کدام از دو سریال اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا