سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کانیه وست به دادخواست طلاق کیم کارداشیان پاسخ می دهد.

 کانیه وست به دادخواست طلاق کیم کارداشیان پاسخ داده است. کانیه رپر پاسخش را در روز جمعه ، بیشتر از یک ماه بعد از درخواست کارداشیان در 19 فوریه ، ارائه داد و ET این خبر را تایید می کند.

در پرونده طلاق کارداشیان ، او خواستار حضانت قانونی و جسمی مشترک چهار فرزندشان شد – نورث ، 7 ، ساینت ، 5 ، شیکاگو ، 3 و مزامیر 1.  

 

یک منبع در آن زمان به ET گفت که وست با توافق نامه حضانت موافق است و این دو متعهد هستند که با هم والدین مشترک باشند. این منبع همچنین خاطرنشان کرد که هیچ یک از آنها در نظر ندارند رقابت کنند و آنها در حال دستیابی به توافق نامه تسویه حساب هستند.

در پاسخ روز جمعه وست همچنین خواستار حضانت حقوقی و جسمی مشترک بچه ها شده و از او خواسته می شود توانایی دادگاه در اعطای حمایت همسر و حق الوکاله به هر یک از طرفین را خاتمه دهد. .

یک منبع در گفتگو با ET در مورد این جدایی گفت: “پرونده کیم برای طلاق از کانیه فقط بخشی رسمی از این روند است.” “این زوج مدتی جدا شده اند و مدتی در رابطه دوستانه بوده اند. کانیه و کیم بی نهایت یکدیگر را دوست دارند اما می دانستند که زمان آن فرا رسیده است که جدا شوند. فرزندان آنها در اولویتشان هستند. مهم است که چه چیزی رابطه را برای آنها حفظ خواهد کرد. “

یک منبع دیگر به ET گفت که “هیچ رابطه ایی” بین این دو وجود ندارد ، و افزود ، “آنها مدتی است که زن و شوهر نیستند ، بنابراین پرونده برای کانیه ، خانواده کیم یا هر کس دیگری از اعضای نزدیک آنها تعجب آور نیست. “

این خبر بعد از ماه ها حدس و گمان مبنی بر قرار گرفتن این دو بر آستانه جدایی منتشر شد. یک منبع قبلاً به ET گفته بود که کارداشیان و وست به مشاوره خانواده می روند اما این کار تاثیری در رابطه شان نداشته است.

این منبع گفت: “به عنوان یک زوج به نظر می رسد که رابطه روندش را طی کرده است.” “این زوج برای مدتی تلاش کرده اند تا روی رابطه شان کار کنند اما دشوار است. آنها مدتی است که با هم زندگی نکرده اند و در حالی که خوشبختی فرزندانشان را اولویت میدانند “

کمی بعد از انتشار خبر دادخواست کارداشیان برای طلاق ، یک منبع به ET گفت که وست “ناراحت است” که حتی بعد از اینکه آنها برای رابطه شان تلاش کردند اما کار آنها پیش نرفت.

این منبع گفت: “کانیه ناراحت است که او و کیم نتوانستند آن را حل کنند ، اما او می داند که این دو بسیار تلاش کردند تا اینکار را کنند.” “کانیه برای همیشه کیم را دوست خواهد داشت و بسیار سپاسگزار است که این دو فرزند با هم دارند.”

این منبع ادامه داد: “کانیه از کیم و همه کارهایی که در طول رابطه آنها برای او انجام داد سپاسگزار است.” “کانیه در نهایت آنچه برای کیم بهتر است را می خواهد ، اما مدتی طول می کشد تا خودش را با وضعیت جدید سازگار کند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا